رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امام جمعه بجنورد: باید بر اساس واقعیت و آنچه داریم بودجه را تنظیم کنیم

12:32 - 10 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۱۵۳۲
نماینده ولی فقیه در استان خراسان با تاکید بر پرهیز از بودجه‌بندی بر اساس نفت گفت: ما باید بر اساس واقعیت و آنچه داریم بودجه را تنظیم کنیم تا دچار کسری بودجه نشویم.

امام جمعه بجنورد: بودجه بر اساس واقعیت تنظیم شود/جلوگیری از بودجه‌بندی بر اساس نفتحجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به لزوم بودجه‌بندی صحیح در کشور بیان کرد: امروز بودجه بندی دارای عیوبی است و ما باید بر اساس واقعیت و آنچه داریم بودجه را تنظیم کنیم تا دچار کسری بودجه نشویم.

امام جمعه بجنورد با اشاره به پرهیز از بودجه‌بندی بر اساس نفت افزود: ما نباید بودجه‌بندی خود را متکی به نفت کنیم، چون نفت ابزار سیاسی در دست دشمنان و قدرتمندان است. قیمت نفت در یک لحظه افت می‌کند و جلوی پیشرفت هر کاری را می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید بر اساس واقعیت‌های اجتماعی و اقتصاد مقاومتی بودجه سالیانه کشور تنظیم و تصویب شود، گفت: طوری باید عمل کنیم که اگر قیمت نفت در برهه‌ای از زمان گران یا ارزان شد در سیاست‌وهای اقتصادی ما نوسان و تکانه‌های مهمی ایجاد نشود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی همچنین بر ضرورت پرهیز از خام فروشی تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم از تولیدات نفتی همچون استخراج بنزین و استفاده از سنگ‌های معدنی و ... بیشتر استفاده کنیم



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *