اعلام آمادگی کمیسیون امنیت ملی برای برگزاری جلسه فوق‌‌العاده علی‌رغم تعطیلی مجلس

11:29 - 02 شهريور 1399
کد خبر: ۶۴۹۴۶۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از اعلام آمادگی این کمیسیون برای برگزاری جلسات ویژه در صورتی که موضوعات بین‌المللی به مرحله‌ای رسید که ورود کمیسیون لازم شد، خبر داد.
اعلام آمادگی کمیسیون امنیت ملی برای برگزاری جلسه فوق‌ علی‌رغم تعطیلی مجلس - ابوالفضل عمویی با بیان اینکه همکاران ما در حال سرکشی در حوزه انتخابیه و بررسی مسائل محلی هستند، گفت: در آخرین جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی قرار شد، چنانچه موضوعات بین‌المللی به مرحله‌ای رسید که ورود کمیسیون لازم شد، جلسه فوق‌العاده کمیسیون تشکیل شود.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: اگر تشکیل چنین جلسه‌ای لازم شد، حیت بناست همکاران از حوزه‌های انتخابیه به تهران بیایند و جلسه را برگزار کنیم.

عمویی تاکید کرد: در حال حاصر هم اعصای کمیسیون به صورت فردی با ارتباطاتی که با وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مختلف دارند، در جریان تحولات هستند و مسائل را از نزدیک رصد می‌کنند و مشورت می‌دهند و مشورت می‌گیرند.
 
رژیم تروریست آمریکا این روزها مشغول فعال کردن سازوکاری برجامی موسوم به «مکانیسم ماشه» است که بنا دارد تحریم‌های تعلیق شده ایران در برجام را باز گرداند.
 
توافق موسوم به برجام که صرفاً به منظور رفع تحریم‌ها منعقد شده بود نه تنها نتوانست تحریم‌ها را رفع کند بله باعث تشدید آن نیز شده است.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *