نفرات برتر جام سلامت مینی‌گلف مشخص شدند

18:29 - 31 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۸۹۹۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
نفرات برتر جام سلامت در رشته مینی‌گلف با حضور مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش معرفی شدند.

- نخستین دور از مسابقات آزاد مینی‌گلف، جام سلامت صبح امروز، جمعه با حضور ۵۷ شرکت کننده از استان‌های تهران، خراسان رضوی، گیلان، مازندران و یزد و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در باشگاه مینی‌گلف مینیاتور واقع در پارک ملت برگزار شد.

در پایان این مسابقات جوایز نفرات برتر در بخش زنان و مردان با حضور کاوه احمدی، مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش، حمید عزیزی و مهراد جمشیدی، رئیس و دبیرکل فدراسیون گلف، امرالله کلانتری، رئیس هیئت گلف استان تهران و فرید نصیری، مدیر باشگاه مینیاتور اهدا شد.

کاوه احمدی در جمع شرکت‌کنندگان اظهار داشت: حضور در این جمع و مشاهده بازی جذاب مینی‌گلف تجربه خوبی برای من بود و خوشحال شدم که با وجود شرایط فعلی و شیوع کرونا علاقه‌مندان از استان‌های مختلف به تهران آمدند.

وی افزود: مینی‌گلف از رشته‌های ورزش مفرح است و امیدوارم با همت عزیزی و جمشیدی در دوره‌های بعد استان‌های بیشتری شرکت کنند.

مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش تاکید کرد: امیدواریم ویروس کرونا به زودی ریشه کن شود. این رشته کمک می‌کند تا نشاط به خانواده‌ها برگردد. امیدوارم شاهد افزایش زمین‌های مینی گلف در کشور به خصوص تهران باشیم.

عزیزی و جمشیدی نیز ضمن قدردانی از عملکرد هیئت گلف استان تهران و همکاری نزدیک فرید نصیری، مدیر باشگاه مینیاتور از برگزاری این دوره از مسابقات ابراز خرسندی کردند.

نتایج مسابقات مینی گلف جام سلامت به شرح زیر است:

بخش بانوان:
١-زینب هادی‌زاده از تهران با مجموع اسکور ١٠٠،
٢-محیا شهسواری از تهران با مجموع اسکور ١١٥،
٣-یاسمین حمیدیان از تهران با مجموع اسکور ١١٦

بخش اقایان:
١-حسین آبخیز از خراسان رضوی با مجموع اسکور ٩٨،
٢-علی محمد زاده از تهران با مجموع اسکور ٩٩،
٣-سعید حیدرزاده از تهران با مجموع اسکور ١٠٢



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *