تصمیمات لازم برای برگزاری مطلوب عزاداری‌های محرم در استان تهران اتخاذ شده است

12:06 - 31 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۸۸۸۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: تصمیمات لازم جهت برگزاری مطلوب مراسم عزاداری محرم طبق پروتکل‌های بهداشتی اتخاذ شده است.
اتخاذ تصمیمات لازم برای برگزاری مطلوب عزاداری‌ها طبق پروتکل ها/هماهنگی با ائمه جمعه و مداحان - طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ حمیدرضا گودرزی اظهارداشت: تصمیمات لازم جهت برگزاری مطلوب مراسم عزاداری محرم طبق پروتکل‌های بهداشتی اتخاذ شده است، و ضرورت دارد تمام فرمانداران پروتکل‌های بهداشتی ایام محرم را به درستی رعایت و بر اجرای آن نظارت داشته باشند.

وی افزود: فرمانداران باید نسبت به هماهنگی با ائمه جمعه، مداحان و سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها اقدام کنند تا با هم افزایی و وحدت رویه، اقدامات مطلوبی در سطح استان تهران انجام شود؛ چراکه استان تهران علاوه بر شرایط خاص جمعیتی و جغرافیایی، الگویی برای سایر استان‌ها نیز محسوب می‌شود.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران یادآور شد: اقدامات باید حتما در چارچوب پروتکل‌ها اجرایی شود و با متخلفان نیز بدون اغماض برخورد شود؛ چراکه سلامت مردم خط قرمز نظام است و باید با رعایت نکات مربوط به مدافعان سلامت کمک کنیم. قطعا در راستای تحقق دستورالعمل ستاد ملی کرونا جلسات هماهنگی و نظارت به صورت مداوم برگزار خواهد شد. 
 
 
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *