وزیر ارشاد قطعا به کمیسیون فرهنگی احضار می‌شود

14:08 - 14 مرداد 1394
کد خبر: ۶۴۸۱۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به مخالفت شدید نمایندگان مجلس با اقدام وزارت ارشاد در اعطای مجوز به شبکه بی‌بی‌سی، گفت: قطعا نمایندگان مجلس در این رابطه، وزیر ارشاد را مورد سوال قرار می‌دهند و وی حتما به کمیسیون فرهنگی احضار می‌شود.
اعطای مجوز به بی‌بی‌سی، خوش رقصی برای دولت منفور انگلیس است/ وزیر ارشاد قطعا به کمیسیون فرهنگی احضار می‌شودزهره طبیب‌زاده نوری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی میزان  با اشاره به منفوربودن شبکه بی‌بی‌سی حتی در میان مردم انگلیس، تصریح کرد: اقدامات بی بی سی در پوشش اخبار به حدی جانبدارانه و مغرضانه است که حتی ساکنان انگلیس نیز به آن معترض هستند و ما هرازچندگاهی شاهد تجمعات اعتراض آمیز در مقابل ساختمان مرکزی بی بی سی در لندن هستیم.

وی در ادامه به فساد اخلاقی رواج یافته در میان کارکنان و دست اندرکاران بی بی سی اشاره کرد و افزود: مسئولان و مقامات وزارت ارشاد باید پاسخگو باشند که بر چه مبنایی به شبکه ای همچون بی بی سی مجوز فعالیت و برنامه سازی در کشور داده اند.


طبیب زاده در پایان با اشاره به مخالفت شدید نمایندگان مجلس با اقدام وزارت ارشاد در اعطای مجوز به شبکه بی بی سی، خاطرنشان کرد: قطعا نمایندگان مجلس در این رابطه وزیر ارشاد را مورد سوال قرار می‌دهند و وی حتما به کمیسیون فرهنگی احضار می‌شود.  




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *