رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

گرشاسبی: بازیکنان ما یک دوپینگ روحی داشتند/ برای بازی با تراکتور افکار مغانلو را به‌هم ریختند

8:45 - 29 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۸۱۲۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در بازی مقابل تراکتور هم همین شد و همین حرف‌ها را زدند و افکار مغانلو را به هم ریختند.

حمیدرضا گرشاسبی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال که در نهایت به تساوی انجامید، اظهار داشت: هنر ما این است که توانستیم بازیکنان را از نظر روحی روانی به وضعیت خوبی برسانیم و برند ایران خودرو و باشگاه پیکان را به خوبی برای آنها جا بیندازیم تا بدانند که در چه تیم بزرگی قرار دارند. در این هشت هفته ما فقط همین کار را کردیم

وی افزود: با این وجود چند بازیکن آسیب دیده داشتیم که در این بازی نتوانستند به میدان بروند، اما دیگر بازیکنان با همه توان خود بازی کردند. ما گفتیم که فقط یک بازی شرافتمندانه انجام دهند و آنها هم همین کار را کردند. به نظرم در این بازی حق ما برد بود اما در نهایت بازی به تساوی کشید.

مدیرعامل باشگاه پیکان تصریح کرد: در این ۸ هفته که من مدیرعامل باشگاه بودم، فقط یک باخت آوردیم و هماهنگی ویسی و کادرفنی با مسئولان باشگاه و مدیران ایران خودرو که خودشان هم به شدت پیگیر نتایج و وضعیت تیم هستند شرایط خوبی را در تیم به وجود آورده و در روحیه بازیکنان تاثیر گذاشته است و به نوعی می‌توان گفت آنها یک دوپینگ روحی داشتند.

گرشاسبی در مورد اینکه چقدر امید دارد که پیکان در لیگ برتر بماند و به نظرش نتیجه بازی پایانی این تیم مقابل سپاهان چه خواهد شد، گفت: امیدوارم در این دیدار آخر، توپ ما را یاری کند تا پیکان بتواند برای فصل بعد یک تیم پُرقدرت ببندد و یک رقیب سرسخت برای تمام تیم‌های لیگ برتری شود و حتی برای کسب سهمیه آسیا بجنگد. ما فقط کمی با شکست دادن استقلال فاصله داشتیم و اگر این بازی را می‌بردیم دیگر خیالمان از بابت بقا در لیگ راحت می‌شد، اما این که با همین بضاعت خودمان توانستیم مقابل استقلالِ پُرستاره یک امتیاز بگیریم به نظرم نتیجه خوبی بود.

وی درباره شایعاتی که در خصوص جدایی شهریار مغانلو از پیکان به گوش می‌رسد تصریح کرد: این یک بازی روحی - روانی است تا بازیکنان ما را فراری دهند. هرروز می‌گویند یک بازیکن ما را تیم دیگری می‌خواهد. در بازی مقابل تراکتور هم همین شد و همین حرف‌ها را زدند و افکار مغانلو را به هم ریختند. شهریار با ما قرارداد دارد و جدایی او هم قانون دارد. بعد از بازی آخر ما، باشگاه‌های خواهان خرید این بازیکن می‌توانند با ما وارد مذاکره شوند، اما این که هنوز یک تمام نشده بگویند او را می‌خواهند یا با خودش مذاکره کنند اصلاً کار درستی نیست.

مدیرعامل باشگاه پیکان در پایان در خصوص اینکه می‌گویند گرشاسبی دوست دارد مقانلو به پرسپولیس برود خاطرنشان کرد: اگر من بخواهم چنین کاری کنم و چنین چیزی را به مغانلو بگویم خودم پیکان را به هم ریخته‌ام. من حتی به مغانلو اجازه ندادم که با تیمی صحبت کند و درست نیست که من بگویم به چه تیمی برود. من هیچ‌وقت چنین کاری نمی‌کنم. چند باشگاه در حال حاضر او را می‌خواهند، اما من به آنها اعلام کردم بعد از پایان لیگ در این خصوص صحبت می‌کنیم و الان زمان درستی برای مذاکره نیست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *