رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

استاندار خوزستان از تلاش قوه قضاییه برای پیگیری و حل مشکل پرسنل هفت‌تپه قدردانی کرد

7:00 - 29 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۸۱۲۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
استاندار خوزستان گفت: پرداخت حقوق معوقه ماه‌های اردیبهشت و خرداد پرسنل شرکت هفت تپه با حمایت قوه قضاییه انجام شد، که از این اقدام بجا تشکر می کنیم.

استاندار خوزستان:غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به پرداخت حقوق معوقه ماه‌های اردیبهشت و خرداد پرسنل شرکت هفت‌تپه در پی پیگیری دستگاه قضا تاکید کرد: از رییس محترم قوه قضاییه ، دادستان کل، وزیر کشور و سایر مسئولان که در این زمینه دست به دست هم دادند تا مشکلات  کارگران هفت تپه حل شود، تشکر می کنم. 

وی افزود: پرداخت حقوق معوقه ماه‌های اردیبهشت و خرداد پرسنل شرکت هفت تپه با حمایت قوه قضاییه انجام شد، که از این اقدام بجا تشکر می‌کنیم.  

استاندار خوزستان اظهار داشت: پرداخت حقوق معوقه ماه‌های اردیبهشت و خرداد پرسنل شرکت هفت تپه، وضعیت پرداختی‌های این کارخانه را به‌روز می‌کند و در آرامش بخشی به کارگران و منطقه موثر خواهد بود. 

شریعتی اضافه کرد: امیدواریم کارگران در این فصل که زمان اورهال کارخانه در حوزه صنعت، فصل کشت جدید برای سال‌های آتی و فصل آبیاری مزارع است، با همکاری در تولید آینده و نگهداری کشت کنونی و به روز رسانی کارخانه برای کشت محصول، کمک کنند تا شرکت در اقتصاد ملی نقش خود را ایفا کرده و ادامه فعالیت خود را تضمین کند. 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *