امامی: مراسم بازگشایی سالن توفیق جهانبخت فردا برگزار می‌شود

10:27 - 27 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۷۵۱۴
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: مراسم بازگشایی مجدد سالن قدیمی پایتخت روز سه‌شنبه هفته جاری با حضور جمعی از مسئولان برگزار می‌شود.

محمد ابراهیم‌امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص بازسازی سالن توفیق جهانبخت اظهاراتی داشت که در ادامه مهم‌ترین بخش‌های آن را می‌خوانید:

*سالن زنده‌یاد توفیق جهانبخت تهران که از دهه‌های پیش محل تمرین تیم‌های ملی و همچنین قهرمانان و پیشکسوتان نامی کشتی ایران بود، به دلیل فرسودگی و نا ایمن بودن که بیش از دو دهه مورد بازسازی قرار نگرفته بود، از سوی فدراسیون کشتی در دست تعمیرات اساسی قرار گرفت و هم اکنون کار بازسازی و نوسازی آن با هزینه‌ای حدود دو میلیارد تومان به پایان رسیده است.

*مراسم بازگشایی مجدد این سالن قدیمی پایتخت روز سه شنبه هفته جاری با حضور جمعی از مسئولان از جمله سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، صالحی‌امیری رییس کمیته ملی المپیک، علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، قهرمانان و پیشکسوتان در محل این سالن واقع در جنب مجموعه ورزشی شیرودی تهران و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

*از دیگر اقدامات انجام شده ایجاد خوابگاه در طبقه بالای این سالن با ظرفیت ۲۰ تخت برای اسکان ورزشکاران است.

*مقرر شده است که از سوی فدراسیون کوهنوردی این دیواره تا پایان شهریورماه جمع آوری شود.

*پیش از این فدراسیون کشتی نسبت به بازسازی و نوسازی کامل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی اقدام کرده بود و این دومین سالنی است که از سوی فدراسیون کشتی مورد بازسازی و نوسازی کامل قرار گرفته است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *