محکومیت روابط ابوظبی و تل‌آویو از سوی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین

18:25 - 24 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۶۶۶۳
کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران با انتشار بیانیه‌ای روابط ابوظبی و تل‌آویو را محکوم کرد.

- دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران با انتشار بیانیه مشترک امارات، ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی مبنی بر تصمیم برای عادی سازی روابط میان ابوظبی و تل آویو را به شدت محکوم کرد.

این دبیرخانه در بیانیه خود آورده است:

این اقدام فاقد هرگونه وجاهت، اعتبار و تاثیرگذاری در جهان اسلام است و این موضوع را می‌توان قضیه فلسطین و پایان قطعی رژیم صهیونیستی دانست.

فلسطین و مقاومت بزرگتر از آن است که با چنین اقدامات خیانت بار و ذلیلانه‌ای آسیب ببیند و روند پیروزی آن‌ها متوقف شود؛ مضاف بر اینکه بی تردید سراسر سرزمین اشغالی فلسطین به دست فرزندان رشید و مقاوم فلسطین آزاد خواهد شد و حکام وابسته به آمریکا نقشی در مبارزات و حمایت از مردم مظلوم فلسطین هیچگاه نداشته‌اند.

رژیم صهیونیستی به رغم تکیه بر دخالت و نفوذ آمریکا برای عادی سازی روابط صهیونیستی - عربی، هرگز نمی‌تواند از سرنوشت محتوم و غیرقابل تغییر خود نجات پیدا کند.

همانا آزادی همه سرزمین فلسطین و تشکیل قطعی کشور مستقل فلسطینی در سراسر سرزمین تاریخی فلسطین به پایتختی قدس شریف است میسر می‌شود.

فلسطین متعلق به ساکنان تاریخی آن از جمله مسلمان، مسیحیان و یهودیان است، اما صهیونیست‌ها هیچ جایی در آینده منطقه نخواهند داشت و کشوری جز فلسطین در منطقه شناسایی عملی نمی‌شود. حاکمان ابوظبی با شراکت سعودی - امارتی در جنگ و کشتار مردم مقاوم یمن و با شریک شدن در جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین قهرمان، آینده بدی را برای خود رقم خواهند زد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *