رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام حادثه انفجار بیروت را به دولت و مردم لبنان تسلیت گفت

17:14 - 15 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۴۱۸۶
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی ضمن تسلیت جان باختن جمعی از مردم لبنان در اثر حادثه وقوع انفجار در بندر بیروت به مردم، دولت و حزب الله لبنان گفت: مردم صبور و مقاوم لبنان همواره در خط مقدم مقاومت و ایستادگی در برابر انواع هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان بوده‌اند.
ربیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حادثه انفجار در بیروت را به دولت و مردم لبنان تسلیت گفت - آیت الله آملی لاریجانی با صدور پیامی جان باختن جمعی از مردم لبنان در اثر حادثه وقوع انفجار در بندر بیروت را به مردم، دولت و حزب الله لبنان تسلیت گفت.
 
بسم الله الرحمن الرحیم
وقوع حادثه مهیب ودلخراش انفجار در بندر بیروت که منجربه کشته و مجروح شدن جمع زیادی از شهروندان لبنانی شد، موجب تاثر فراوان اینجانب شد.
 
مردم صبور و مقاوم لبنان که همواره در خط مقدم مقاومت و ایستادگی در برابر انواع هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان بوده‌اند؛ در طول تاریخ پر استقامت خود به مدد الهی و دستان توانمند فرزندان و جوانان مبارز و غیورشان تمام ناملایمات و توطئه‌ها را از سر گذرانده و همچنان ایستاده اند، بدون شک آلام این حادثه دلخراش نیز با حمیت، مقاومت و صبر مردم، دولت و‌بویژه فرزندان مبارز جبهه مقاومت و حزب الله لبنان و اتکال به قدرت لایزال الهی تسکین خواهد یافت و مردم داغدار لبنان بار دیگر مقاوم‌تر و با صلابت‌تر از قبل به حرکت و مبارزه در مسیر مقاومت ادامه خواهند داد.
 
اینجانب این مصیبت را به دولت، مردم و به ویژه فرزندان و جوانان مبارز حزب الله لبنان و سید بزرگوار جناب آقای سید حسن نصرالله تسلیت می‌گویم و با ابراز همدردی با خانواده جان باختگان، شفا و بهبودی مصدومان و‌مجروحان این حادثه را از خداوند متعال مسئلت دارم.

عصر روز سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ حادثه مهیب «انفجار مخزن نیترات سدیم در بندر بیروت» موجب زخمی و کشته‌شدن شماری از مردم این کشور شد و گفته می‌شود برخی مسئولان سفارتخانه‌های خارجی هم در بین این افراد بودند. بر اثر این حادثه تخریب انبار‌های کالا‌های اساسی همچون دارو، گندم و ... به شدت آسیب دیده است.

مقامات رسمی کشورمان از همان ابتدای وقوع حادثه بندر بیروت، ضمن ابراز همدردی با دولت و ملت لبنان از جمله حزب‌الله قهرمان، اعلام کردند مثل همیشه در کنار این کشور هستند و از هرگونه کمک‌رسانی دریغ نخواهند کرد.

حزب‌الله لبنان ساعاتی پس از وقع این حادثه، با صدور بیانیه‌ای، همه ملت لبنان اعم از جریان‌های سیاسی و احزاب مختلف را به وحدت دعوت کرد. برخی رژیم‌ها از جمله رژیم سعودی، آمریکا، اسرائیل و ... در صدد سوءاستفاده از فرصت پیش آمده در لبنان هستند. رسانه‌های فارسی‌زبان وابسته به سرویس‌های جاسوسی نیز در حال تحریف هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *