رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رضاییان: کار افاضلی اخلاقی نبود/ به بقای پارس جنوبی در لیگ برتر امیدوارم

15:27 - 28 تير 1399
کد خبر: ۶۳۸۶۲۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم گفت: فکر می‌کنم بازیکنان روحیه خوبی دارند و به بقای تیم در لیگ برتر امیدوارم.

بهرام رضاییان در گفت‌وگو با میزان، در مورد اولین پیروزی سیروس پورموسوی با تیم فوتبال پارس جنوبی جم مقابل شهرخودرو مشهد، اظهار داشت: بهترین گزینه برای ما پورموسوی بود؛ این مربی سابقه و تجربه خوبی دارد. از این رو با توجه به شخصیت و اخلاق خوبش او را به عنوان سرمربی انتخاب کردیم.

وی افزود: ما اجازه ندادیم در کار تیم خللی وارد شود؛ به سرعت با پورموسوی مذاکره کردیم و او هم آمد. بازیکنان و اعضای تیم نمی‌دانستند که ما سرمربی را انتخاب کردیم. همین که بازیکنان متوجه شدند در بازی با شهرخودرو سرمربی دارند انگیزه گرفتند و در بازی مقابل این تیم بهترین نتیجه را کسب کردند.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم تصریح کرد: بعد از این که افاضلی به یک باره رفت ما تمرکز خود را از دست ندادیم و برنامه‌ریزی کردیم. با مسئولان منطقه ویژه همفکری و در کمترین زمان ممکن پورموسوی را جذب کردیم. خداراشکر حضور او جواب داد و در اولین بازی برنده شد. در ۲۴ ساعتی که کنار تیم بود از نظر روحی - روانی روی بازیکنان کار کرد. بازیکنان همدل شدند و موفق شدیم شهرخودرو را شکست دهیم. اعضای تیم ما تمرکز لازم را به دست آوردند. در ادامه لیگ با قدرت‌تر ظاهر می‌شویم و این از بازی خوب‌شان مقابل تیم قدرتمند و مدعی شهرخودرو کاملاً مشهود بود.

رضاییان در مورد شانس بقای پارس جنوبی جم در لیگ برتر گفت: تیم را در لیگ برتر ماندگار می‌دانم؛ در این روز‌ها و از زمانی که برگشتم همه تلاشم بر این بود که در لیگ بمانیم، ولی غیر از مسائل فنی تیم، ما باید از نظر روحی بخواهیم که تیم لیگ برتری بماند. فکر می‌کنم بازیکنان روحیه خوبی دارند و من به بقا امیدوارم.

وی با اشاره به جدایی ناگهانی هومن افاضلی خاطرنشان کرد: افاضلی در بدترین شرایط ممکن از ما جدا شد؛ کار این مربی اصلاً درست و اخلاقی نبود. او می‌توانست زودتر به ما بگوید تا ما برنامه‌ریزی کنیم. اگر نیم‌فصل بود یا لیگ شرایط حساسی نداشت این تصمیم او را می‌توانستیم بپذیریم، ولی در شرایطی حساس تیم ما را رها کرد. او تیم را نیم‌فصل تحویل گرفت و بازیکنان مدنظرش را جذب کرد. بعد از داستان تعطیلی لیگ به خاطر کرونا تیم را تمرین داد و به یک باره در بدترین شرایط تیم را رها کرد. طبیعی است که همه ناراحت شوند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *