رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هشدار دادستان گرگان به پاتوق‌های عرضه و مصرف موادمخدر

9:28 - 11 مرداد 1394
کد خبر: ۶۳۷۲۰
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: برخورد با مراکز عرضه و توزیع مواد مخدر در گلستان، تشدید می‌شود.
هشدار دادستان گرگان به پاتوق‌های عرضه و مصرف موادمخدرحجت الاسلام و المسلمین مصطفی حقی در دومین جلسه کمیته حقوقی و قضایی مبارزه با مواد مخدر استان با تاکید بر لزوم برخورد قاطعانه و یکدست با اماکن عرضه و مصرف مواد مخدر در استان گلستان ، خطاب به کسانی که منازل خود را به عنوان پاتوقی برای عرضه و مصرف مواد مخدر قرار داده اند، گفت: علاوه بر این که برق و گاز این منازل قطع می شود کودکان این خانواده ها نیز به عنوان کودکان بد سرپرست به بهزیستی سپرده می‌شوند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با در ادامه با تاکید بر این که فقط مراکز ترک اعتیاد سرپایی (m.m.t) مجاز به عرضه ی متادون هستند به مراکز عرضه غیر مجاز متادون هم هشدار داد و گفت :  به تصریح قانون ، متادون ، ماده ی مخدر  محسوب می شود و با مراکزی که اقدام به عرضه غیر مجاز  متادون می کنند  مانند توزیع کنندگان موادمخدر برخورد و مجازات می‌شوند.

حجت الاسلام حقی در ادامه سخنان خود با ابراز تاسف از کاهش سن اعتیاد، خواستار عزم   جدی تر مسئولان در برخورد با این بلای خانمان سوز  شد و افزود : دستگاه قضایی با مراکز توزیع و عرضه ی مواد مخدر قاطعانه برخورد می کند.

دادستان مرکز استان  در ادامه این نشست بر کیفیت مصوبات این نشست تاکید کرد و افزود: مصوبات این جلسات باید به لحاظ قانونی بدون نقص و دارای قابلیت اجرایی باشد تا اجرای آن آثار مطلوبی برای استان داشته باشد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *