منوچهر اسماعیلی: با افتخار خودم را شاگرد استاد پرویز بهرام معرفی می کنم/ منوچهر والی زاده: به عشق پرویز بهرام به عرصه دوبله آمدم

23:14 - 10 مرداد 1394
کد خبر: ۶۳۶۶۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: منوچهر والی زاده گفت: به عشق پرویز بهرام و منوچهر اسماعیلی به دوبله آمدم و خدا را شکر می کنم که در خدمت آنها بوده و از این بزرگان درس های بسیاری را آموختم.
منوچهر اسماعیلی: با افتخار خودم را شاگرد استاد پرویز بهرام معرفی می کنم/ منوچهر والی زاده: به عشق پرویز بهرام به دوبله آمدم
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون مراسم بزرگداشت استاد پرویز بهرام در فرهنگسرای ارسباران با حضور همکاران وی برگزار شد.

در این مراسم زهره شکوفنده، منوچهر والی زاده، سعید راد، سیامک اطلسی، ناصر ممدوح، حمیدرضا آشتیانی پور، ناصر خویشتن دار، منوچهر اسماعیلی، محمدعلی دیباج، بیژن علی محمدی، مهدی علی محمدی، علی همت مومیوند، حسین عرفانی، صدرالدین شجره، رامین کاملی، حسین خداداد بیگی و رضا بنفشه خواه از بزرگان هنر دوبله و بازیگران صاحب نام کشورمان هستند که در این مراسم حاضر شدند.

در ابتدای این مراسم حمیدرضا آشتیانی پور مدیر دوبلاژ و رییس انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم گفت: خوشحالم که در خدمت شما هستم و با اجازه از پیشکسوتانم پشت میکروفون قرار گرفتم چرا که بدون اجازه ار پیشکسوتان پشت میکروفون سخن گفتن ممنوع است.

وی افزود: درود بر همه ستارگان دوبله که به پیشواز استاد آمده و درود بر این سرزمین که چنین هنرمندانی دارد باید قدر این هنرمندان را دانست.

این مدیر دوبلاژ سیما با اشاره به این مطلب که چرا پرویز بهرام در تاریخ هنر دوبله ایران ماندگار شدند تصریح کرد: ما حرف های زیادی راجع به دوبله می شنویم که گاه ما را ناراحت می کند اما اساتیدی چون استاد پرویز بهرام سواد این حرفه را داشتند و برای این هنر زحمت فراوان کشیدند و از کسی تقلید نکردند اشکالی ندارد گاه تقلیدی که جوانان از بزرگان ما می کنند اما پرویز بهرام از کسی تقلید نکرد.

آشتیانی پور ادامه داد: صحبت درباره این استاد بزرگوار را به بقیه همکارانم می سپارم و صمیمانه از فرهنگسرای ارسباران و موسسه فرهنگی هنری شهرداری به پاس برگزاری این جشن باشکوه تشکر می کنم.

من برای قلب استاد عزیزم اینجا ایستاده ام

در ادامه سعید راد بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون ضمن خوشامد گویی به همه حاضران گفت: من متعلق به زمانی هستم که یک دنیا خاطره و حرف برای گفتن دارد در فیلم های بسیاری ایفای نقش کردم که استاد پرویز بهرام به جای من صحبت کردند ما مدیون این صدای باشکوه و جاودان هستیم البته بگویم که صدای منوچهر والی زاده عزیز را هیچگاه فراموش نمیکنم این بزرگان افتخار سینمای ایران هستند اما نمی دانم چطور شد که ما از هم دور شدیم و بی خبر ماندیم خوشحالم که در جمع شما هستم و برای استاد عزیزم که به عشق شما می تپد اینجا حضور دارم.

با افتخار خودم را شاگرد استاد پرویز بهرام معرفی می کنم

در ادامه این مراسم منوچهر اسماعیلی ملقب به مرد هزار حنجره ایران گفت: افتخار دارم که خود را شاگرد این استاد بزرگ معرفی کنم و به سهم خودم از همه کسانی که در برگزاری این مراسم نقش داشتند تشکر می کنم.

بنا بر این گزارش منوچهر والی زاده بازیگر، دوبلر و گوینده پیکسوت رادیو و تلویزیون ضمن خوشامد گویی به همه حاضران گفت: در مقابل بزرگان و انسان های خوبی چون شما نمی دانم چه بگویم امروز اساتید بزرگی چون منوچهر اسماعیلی و پرویز بهرام در این جمع حضور دارند خدا را شاکرم که یک موضوع مهم امروز به حقیقت پیوست و آن تقدیر از پیشکسوتان هنر دوبله است که تا زنده اند قدر آنان را بدانند و از آنها تجلیل شود.

وی ادامه داد: تپق های مرا ببخشید چون همیشه عادت کرده ام که از رو بخوانم از همه شما که برای این جشن دور هم جمع شدید تشکر می کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *