جلوگیری از دست اندازی به حریم رودخانه‌ها در دستور کار شورای حفظ بیت المال

11:09 - 09 مرداد 1394
کد خبر: ۶۳۲۳۳
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: هاشمیان با اشاره به دست اندازی‌های صورت گرفته به حریم و بستر رودخانه های استان گلستان از اولویت رسیدگی به وضع رودخانه‌های این استان با تشکیل تیمی از از دستگاه‌های مرتبط خبر داد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان گلستان، هادی هاشمیان با اشاره به سیل هفته گذشته در تهران و مازندران گفت: همانگونه که در خبرها شنیدیم کارشناسان دست اندازی به رودخانه‌ها و رعایت نکردن حریم را مهم‌ترین دلیل بروز این فاجعه عنوان کرده‌اند.

وی با اشاره به دست اندازی‌های صورت گرفته به حریم و بستر رودخانه‌های استان از اولویت رسیدگی به وضع رودخانه‌های استان گلستان خبر داد و گفت: در آینده نزدیک با تیمی متشکل از دستگاه‌های مرتبط به ویژه امور آب، از نزدیک روند ساخت و سازها و دست اندازی به حریم و بستر رودخانه‌های مناطق در معرض خطر استان بررسی می‌کنیم.

هاشمیان با تاکید بر این که شورای حفظ بیت المال استان همه تلاش و ظرفیت های خود را برای جلوگیری از دست اندازی به حریم رودخانه‌های استان به کار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: متخلفان این حوزه از نگاه تیزبین دستگاه قضایی در امان نخواهند ماند.

گفتنی است، شورای حفظ بیت المال استان گلستان به ریاست رئیس کل دادگستری ، دبیری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و عضویت مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی استان هر ماه تشکیل جلسه می‌دهد.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *