رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیکر مطهر شهید الله‌کرم تشییع شد + تصاویر

14:04 - 28 خرداد 1399
کد خبر: ۶۲۹۸۱۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم «جواد الله‌کرم» امروز مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور پرشور و گسترده مردم انقلابی و شهیدپرور تهران و با رعایت اصول بهداشتی، برگزار شد.

- مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم «جواد الله‌کرم» امروز مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور پرشور و گسترده مردم انقلابی و شهیدپرور تهران و با رعایت اصول بهداشتی، برگزار شد. 

//////

پیکر مطهر شهید مدافع حرم «جواد الله‌کرم» بر روی خودرویی که مزین به گنبدی کوچک به‌همراه پرچم قرمز «لبیک یا زینب» بود، همراه با عزاداری و سینه‌زنی شیعیان عزادار صادق آل محمد (ع) وارد خیابان‌های محله مهرآباد جنوبی شد و مردم نیز در حالی که تصاویر شهید را در دست داشتند، به استقبال شهیدی آمدند که نزدیک به چهار سال پیکر مطهرش در بیابان‌های شام، جاویدالاثر بوده است.

//////

//////

//////

پیکر مطهر شهید الله‌کرم تشییع شد + تصاویر

شهید مدافع حرم «جواد الله‌کرم» متولد دوم تیر سال ۱۳۶۰ و اهل محله مهرآباد تهران بود. وی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) به سوریه اعزام شد و در جریان حمله نیروهای تکفیری به خان‌طومان در زمان آتش‌بس در تاریخ ۱۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۵ به شهادت رسید. پیکر وی در منطقه مانده بود.


برچسب ها: مدافع حرم

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *