رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اورسجی: لژیونرهای کبدی نگران عدم برگزاری لیگ هند هستند/ تعدیل نیرو نکردیم اما حقوق‌ها کم شده

10:40 - 26 خرداد 1399
کد خبر: ۶۲۹۱۷۳
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رئیس فدراسیون کبدی گفت: در صحبتی که با کارکنان فدراسیون‌ها داشتیم قرار شد حقوق آنها را برای مدتی کم کنیم تا این دوران طی شود.

عباس اورسجی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تاثیر کرونا بر رویدادهای کبدی جهان اظهار داشت: کرونا باعث شد رقابت‌های کبدی قهرمانی جهان مردان و زنان و همینطور رقابت‌های کبدی جوانان جهان لغو شود. ما بازی‌های آسیایی ساحلی را پیش‌رو داریم و امیدواریم حداقل این رقابت‌ها لغو نشود.

وی در مورد اینکه آیا امسال لیگ کبدی برگزار خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: لیگ کبدی از مهر و آبان آغاز می‌شود و ان‌شاءالله تا آن زمان شرایط برای برگزاری لیگ مهیا باشد. البته لیگ ستارگان هند هم شرایط نامعلومی دارد و بازیکنان ما نگران این موضوع هستند. 

زئیس فدراسیون کبدی در مورد اینکه آیا اختلاف بین برخی لژیونر‌ها با فدراسیون کبدی حل شد یا خیر، تصریح کرد: خوشبختانه این موضوع حل شد. در گذشته بچه‌ها بدون برنامه به هند اعزام می‌شدند در حالی که همه مسئولیت این بازیکنان با فدراسیون است. درصدی که ما از قرارداد این بازیکنان دریافت می‌کنیم ۸ درصد مبلغ قرارداد آنها است و ما هم این پول را صرف رشد کبدی در استان‌ها می‌کنیم.

اورسجی در پایان در مورد مشکلات مالی که گریبانگیر فدراسیون‌ها شده، خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، فدراسیون‌ها هم دچار مشکلات مالی شدند و به همین خاطر اقدام به تعدیل نیرو کرده‌اند، اما ما به دنبال تعدیل نیرو نیستیم و در صحبتی که با کارکنان فدراسیون‌ها داشتیم قرار شد حقوق آنها را برای مدتی کم کنیم تا این دوران طی شود.


برچسب ها: عباس اورسجی کبدی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *