گرامی: از پایه و اساس با شروع لیگ مخالف هستم

10:22 - 11 خرداد 1399
کد خبر: ۶۲۴۷۷۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: از پایه و اساس با از سرگیری مسابقات لیگ برتر مخالفم و در این شرایط نمی‌شود مسابقات را برگزار کرد.

فریبرز گرامی در گفت‌وگو با میزان، در مورد سفر به جم و شروع تمرینات تیم فوتبال پارس جنوبی، اظهار داشت: از پایه و اساس با از سرگیری مسابقات لیگ برتر مخالفم. می‌بینید که با شروع تمرینات چند بازیکن تست‌شان مثبت اعلام شد و برخی شهر‌ها در وضعیت قرمز قرار دارند. در چنین شرایطی چطور می‌توان در آرامش تمرین کرد و مسابقه داد؟

وی با اشاره به تاخیر تیم پارس جنوبی در شروع تمرینات تصریح کرد: بدن همه بازیکنان از نظر آمادگی مشکل دارد و ما باید به سرعت تمرینات را آغاز می‌کردیم، ولی زمان را از دست دادیم و عملا یک هفته دیرتر از رقبا تمرینات را آغاز کردیم. در این فرصت کم، نمی‌توان به خوبی بدنسازی کرد. حداقل یک ماه برای بدنسازی زمان لازم است و با توجه به تاریخ شروع مسابقات بیش از این نمی‌توان به بدن‌ها فشار آورد.

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم حالا که تمرینات را به هر قیمتی شروع کردیم، از تیم پارس جنوبی حمایت شود. ما همه توان خود را برای حفظ این تیم در لیگ برتر به کار می‌گیریم و امیدوارم شرایط خوبی فراهم شود و مسئولان هم برای موفقیت و سربلندی تیم فوتبال پارس جنوبی از هیچ کوششی دریغ نکنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *