رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

منوچهری: می‌خواهیم با بهترین رتبه لیگ را به پایان برسانیم

9:47 - 11 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۶۰۹۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: بازیکنان پارس تمام تلاش خود را خواهند کرد که لیگ را با یک رتبه خوب به پایان برسانند.

امین منوچهری در گفت‌وگو با میزان در خصوص شرایط تیم پارس جنوبی جم اظهار داشت: بازیکنان ما به صورت انفرادی روزانه در حال تمرین هستند و از طریق اسکایپ، کادرفنی تمرینات ما را زیر نظر دارد در کنار تمرینات انفرادی، تمرینات هوازی را هم شروع کرده‌ایم، اما واقعا برای ما مشکل است، چون جایی برای تمرینات هوازی نداریم و گاهی مجبوریم در خیابان تمرین کنیم.

وی ادامه داد: هنوز باشگاه تاریخی به ما اعلام نکرده است برای شروع تمرینات و شروع مسابقات، اما شنیده‌ایم قرار است از میانه‌های اردیبهشت تمرینات آغاز شود، اما هنوز این موضوع صد در صد نیست.

مهاجم تیم پارس جنوبی جم در خصوص اینکه این تعطیلات به ضرر یا به سود این تیم شد تصریح کرد: ما قبل از تعطیلات از لحاظ روحی روانی در شرایط خوبی قرار داشتیم که متاسفانه این اتفاق افتاد البته شرایط یرای همه تیم‌ها یکسان است، اما ما در تلاش هستیم تا بتوانیم روند قبل از تعطیلات را در شروع مسابقات ادامه دهیم.

منوچهری درباره اینکه چقدر زمان لازم است تا یک بازیکن آماده مسابقات شود گفت: ما بعد از تعطیلات مدام در حال تمرین هستیم، ما فوتبالیست حرفه‌ای هستیم و باید همیشه آمادگی خود را حفظ کنیم، اما به نظر من ۳ هفته زمان خوبی است برای انجام تمرینات گروهی و آمادگی برای مسابقات، بازیکنان پارس تمام تلاش خود را خواهند کرد که لیگ را با یک رتبه خوب به پایان برسانند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *