رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

استقرار هیأت های بازرسی در تعدادی از ادارات و سازمان‌های استان همدان

16:48 - 31 تير 1394
کد خبر: ۶۱۴۲۸
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: هیات بازرسی سازمان بازرسی کل کشور در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی،شرکت آب و فاضلاب روستایی ،اداره کل تعزیرات و سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت غله و خدمات بازرگانی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان مستقر شدند.
به گزارش گروه حقوقی قضایی میزان به نقل از اداره کل بازرسی استان همدان هیأت بازرسی این اداره‌کل (گروه فرهنگی و اجتماعی) از تاریخ 30تیرماه  لغایت تا هفتم شهریور94 در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان مستقر است.

همچنین هیأت بازرسی (گروه سیاسی و قضایی) در همین تاریخ  در اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان مستقر است.

گفتنی است هیأت بازرسی (گروه اقتصادی و زیربنایی) در  شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان و (گروه تولید و توسعه) از در سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان و شرکت غله و خدمات بازرگانی استان همدان  در تاریخ سی ام تیر تا هفتم شهریور مستقر هستند.

بنابر اعلام استان همدان یک هیات نیز از (گروه تولید و توسعه) در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان مستقر شده است.

براساس این گزارش چنانچه کارکنان و شهروندان درخصوص عملکرد و اقدامات این دستگاه اجرایی شکایتی دارند می‌توانند به هیأت بازرسی مستقر مراجعه و یا با شماره تلفن گویای 136 تماس بگیرند.

همچنین  سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور به‌نشانی اینترنتیhttp://shekayat.bazresi.ir  آماده دریافت شکایات و اعلامات شهروندان محترم در این زمینه است.


 





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *