برنامه‌های استانداری اردبیل برای «جهش تولید»؛ از «تسهیل صدور مجوز» تا «جذب سرمایه‌»

14:14 - 30 فروردين 1399
کد خبر: ۶۱۳۵۱۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
استاندار اردبیل گفت: بحران کرونا، نیازمند مراقبت‌های جدی برای شکست آن در ماه‌های ابتدایی سال است چراکه اگر این بیماری مهلک به‌سرعت مهار نشود، اقدامات اقتصادی زیر سوال می‌رود و نمی‌توان انتظار داشت، شاهد حرکت‌های جمعی در انجام سرمایه گذاری‌های اقتصادی در کشور باشیم.
استاندار اردبیل گفت:
اکبر بهنامجو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به اقدامات استانداری اردبیل جهت تحقق شعار «جهش تولید» بیان داشت: با اعلام شعار سال از سوی مقام معظم رهبری، در هفته اول فروردین‌ماه، کارگروه‌های صنعت، اقتصاد و کشاورزی  را جهت تحقق این شعار در استان اردبیل فعال کردیم.
 
وی با بیان اینکه تحقق شعار «جهش تولید» نیاز به فرهنگسازی دارد، افزود: به جهت نیاز جهت جدی کشور به اجرای شعار «جهش تولید» و برای اتکای به خود و رفع نیازمندی‌های کشور؛ باید مردم، تولیدکنندگان و صنعتگران و مسئولان دست به دست هم دهند و روی این موضوع کار کنند.
 
بهنامجو خاطرنشان کرد: کاهش مدت زمان اخذ مجوزات از دستگاه‌های مرتبط و کوتاه کردن روند کار‌های اداری طرح‌ها و پروژه‌های تولیدی و اقتصادی حتما به تحقق شعار جهش تولید، کمک می‌کند. در ضمن ادارات استان، پیشنهادات خوبی جهت تحقق شعار سال و حمایت از سرمایه گذاران ارسال کرده‌اند که در دست بررسی است.
 
استاندار اردبیل بیان داشت: بحران کرونا، نیازمند مراقبت‌های جدی برای شکست آن در ماه‌های ابتدایی سال است چراکه اگر این بیماری مهلک به‌سرعت مهار نشود، اقدامات اقتصادی زیر سوال می‌رود و نمی‌توان انتظار داشت، شاهد حرکت‌های جمعی در انجام  سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی در کشور باشیم.
 
وی تصریح کرد: برای جدیت بیشتر در مبارزه و مقابله با کرونا، دستور العمل‌هایی را به ادارات و سازمان‌های استان ابلاغ کردیم تا موارد مربوطه برای حل بحران کرونا را مدنظر قرار دهند،  اما در این میان، نباید از تاثیر همکاری مردم غافل شویم، زیرا حل بحران کرونا تا ۸۵ درصد به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم ارتباط دارد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *