رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

واکنش جمعی از وکلای مردم به «دفن ۱۵میلیون قطعه جوجه زنده»

10:01 - 30 فروردين 1399
کد خبر: ۶۱۳۴۷۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
جمعی از وکلای مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به موضوع «دفن ۱۵میلیون قطعه جوجه زنده» واکنش نشان دادند و آن را اقدامی غیر اسلامی و غیر انسانی دانستند.
واکنش جمعی از وکلای مردم به «دفن ۱۵میلیون قطعه جوجه زنده»به گزارش گروه سیاسی ، جمعی از وکلای مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به موضوع دفن ۱۵میلیون قطعه جوجه زنده» واکشن نشان دادند و آن را اقدامی غیر اسلامی و غیر انسانی دانستند.
 
مجتبی رضاخواه منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در توئتیر نوشت: اولاً دفن ۱۵میلیون قطعه جوجه زنده به بهانه تنظیم بازار، هم غیر اسلامی است و هم غیر انسانی! دوماً آیا در این تفکر، جهش تولید تنظیم بازار را بهم می‌زند؟ سوماً این قساوت در آستانه ماه رمضان عجیب است! رابعاً این کار پیگیری گزارش تفریغ بودجه ۹۷ را به فراموشی نخواهد برد.
 
همچنین سید نظام‌الدین موسوی دیگر منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم نوشت: نمی‌دانم کشتن میلیون‌ها جوجه برای تنظیم بازار در کشور ما مسبوق به سابقه است یا نه؟ اما اگر در نظام لیبرال-سرمایه‌داری برای حفظ منافع اقتصادی نه تنها کشتن جوجه که کشتن انسان هم مجاز است؛ در فرهنگ اسلامی و ایرانی به ما یاد داده اند که قطع بی‌دلیل یک درخت هم حرمت دارد و برکت را می‌برد.
 
احمد امیرآبادی‌فراهانی عضو هیئت رئیسه فعلی و منتخب مردم قم در مجلس یازدهم نیز با انتشار فیلم تکان‌دهنده‌ای نوشت: از مسئولان وزارتخانه صمت و جهادکشاورزی پیگیری کردم هر دوی آن‌ها مقصر این حادثه را بانک مرکزی می‌دانند که ارز برای نهاده‌های کشاورزی تخصیص نداده است. آقای روحانی این‌ها اموال مردم و سرمایه کشورند. نگذارید عدم هماهنگی دستگاه‌ها مال مردم را این گونه به آتش بزند.
 

برچسب ها: مجلس یازدهم

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *