عضو مجلس خبرگان: کمک به اقشار کم درآمد در ایام مقابله با ویروس کرونا ضروری است

18:01 - 25 فروردين 1399
کد خبر: ۶۱۲۲۸۹
عضو مجلس خبرگان، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره رزمایش سراسری کمک مؤمنانه گفت: مردم متمکن توجه کنند که در شرایط حساسی قرار داریم و همان‌طور که در سال‌های دفاع مقدس شاهد کمک‌های نقدی و غیرنقدی از سوی مردم به اقشار کم درآمد بودیم در ایام مقابله با ویروس کرونا نیز این گونه اقدامات ضروری است.
عضو مجلس خبرگان: کمک‌ به اقشار کم درآمد در ایام مقابله با ویروس کرونا ضروری استآیت‌الله محسن مجتهد‌شبستری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره رزمایش سراسری کمک مؤمنانه بر ضرورت انجام آن و یاری رساندن به افراد کم‌بضاعت تاکید کرد و گفت: توصیه رهبر معظم انقلاب نکته بسیار خوبی بود چرا که یکی از اسامی ماه مبارک رمضان، شهر مواسات است و در این ماه انفاق و احسان از هر زمان دیگر اجر و مقام بیشتری دارد.
 
وی گفت: مردم متمکن توجه کنند که در شرایط حساسی قرار داریم و همان‌طور که در سال‌های دفاع مقدس شاهد کمک‌های نقدی و اقلام مورد نیاز از سوی مردم به اقشار آسیب‌پذیر و کم درآمد بودیم در ایام مقابله با ویروس کرونا نیز باید این گونه اقدامات باشیم. 
 
عضو مجلس خبرگان در پایان بیان کرد: امید است مردم خیر و با ایمان ضمن ارائه کمک‌های خود به اقشار کم درآمد به فکر خانواده‌هایی که در ماه‌های اخیر و به دلیل رکود اقتصادی مستمندتر شده‌اند باشند و بدانند احسان و نیکوکاریش در دنیا و آخرت بدون اجر نخواهد ماند.

به گزارش میزان، رهبر معظم انقلاب در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت ولادت حضرت امام زمان (عج) به رزمایش سراسری کمک مومنانه اشاره کردند و فرمودند: ما عرض میکنیم که مسئولان در ستاد ملّی [مبارزه با کرونا]به طور جدّی مشغول کارند و گزارشهایش به ما داده میشود و اطّلاع پیدا میکنیم؛ و برای برخی از قشر‌های ضعیف هم فکر‌هایی کرده‌اند که من توصیه میکنم، تأکید میکنم که این برنامه‌هایی را که مسئولین دولتی برای برخی از قشر‌های ضعیف در نظر گرفته‌اند، هر چه سریع‌تر، هر چه بیشتر، هر چه بهتر ان‌شاء‌الله به اجرا در بیاورند؛ لکن در کنار این، مردم هم وظیفه دارند. عدّه‌ای هستند که در این شرایط و در این اوضاع حقیقتاً زندگی‌شان بسختی قابل گذران است و نمیتوانند زندگی معمولیِ عادیِ خودشان را اداره کنند؛ مردمی که دستشان باز است و توانایی دارند بایستی در این زمینه فعّالیّت وسیعی را شروع کنند.


برچسب ها: مجلس خبرگان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *