ارزیابی هاآرتص از کاهش مشارکت در انتخابات رژیم صهیونیستی؛ گانتز، نتانیاهو را دروغگو خواند

15:16 - 12 اسفند 1398
کد خبر: ۶۰۲۱۶۰
رئیس رژیم صهیونیستی با حضور در یکی از مراکز انتخاباتی کارزار‌های انتخاباتی در اراضی اشغالی را ناخوشایند توصیف کرده و در این باره ابراز شرمندگی کرد در همین حال بنی گانتز، بنیامین نتانیاهو را یک دروغگو توصیف کرد.

درباره کارزارهای انتخاباتی شرمنده هستمبه گزارش گروه بین الملل ؛ سومین انتخابات در اراضی اشغالی در طول یکسال، امروز دوشنبه، ۱۲ اسفند، در حال برگزاری است.

«رووین یولین»، رئیس رژیم صهیونیستی ضمن شرکت در این انتخابات، کارزار‌های انتخاباتی در اراضی اشغالی را ناخوشایند توصیف کرد.

«ریولین» می گوید «درباره کارزار‌های انتخاباتی شرمنده هستم؛ امروز هیچگونه حسی مبنی بر خوشحالی ندارم.»

پایگاه «هاآرتص» نیز گزارش داده که برآورد‌های اولیه نشان می‌دهد که مشارکت در این انتخابات در مقایسه با دور قبلی انتخابات، پایین‌ تر است.

«بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز ضمن بیان این ادعا که تدابیر لازم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در جریان انتخابات اتخاذ شده، خواستار شده تا ساکنان اراضی اشغالی بدون واهمه از کرونا در این انتخابات شرکت کنند.

 

بیشتر بخوانید:

 

«بنی گانتز»، رئیس حزب «آبی و سفید» و رقیب انتخاباتی نتانیاهو نیز از ساکنان اراضی اشغالی خواسته تا «تحت تاثیر دروغ‌ ها قرار نگیرند.»

گانتز گفته «طی روز‌های گذشته در معرض دروغ‌های بسیاری قرار داشتیم.»

این انتخابات در حالی برگزار می‌ شود که نتایج نظرسنجی‌ ها نشان می‌ دهد هیچ یک از احزاب رژیم صهیونیستی قادر به کسب اکثریت برای تشکیل کابینه نیستند.

حزب آبی و سفید و لیکود در ۲ دوره قبلی انتخابات هیچکدام موفق به تشکیل کابینه ائتلافی نشدند و بنابراین انتخابات به دور سوم کشیده شده است.

با این وجود بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران نیز بر این عقیده هستند که این انتخابات نیز نتواند بن بست ایجاد شده را حل کند و اراضی اشغالی به سمت انتخابات چهارم پیش می‌رود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *