رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دعوت فدراسیون فوتبال از جامعه بزرگ این رشته برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌

14:41 - 21 بهمن 1398
کد خبر: ۵۹۵۳۳۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
فدراسیون فوتبال از جامعه بزرگ فوتبال دعوت کرد تا در کنار آحاد ملت شریف ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ حضور داشته باشند.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، به مناسبت چهل‌ویکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران از جامعه بزرگ فوتبال و ورزش دعوت کرد همپای آحاد ملت شریف ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت حضور داشته باشند.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

انقلاب شکوهمند اسلامی نتیجه و ثمره خون پاک فرزندان این ملت در راه رسیدن به اسلام ناب محمدی (ص) است. انقلابی که با معماری بنیانگذار انقلاب، نماد مبارزه با ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار برای جهانیان شد.

ملت همیشه در صحنه و سربلند ایران همواره در سال‌هایی که از عمر پرفروغ انقلاب اسلامی می‌گذرد با حضور در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی، پایبندی آگاهانه خویش را به آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و ارزش‌های انقلاب اسلامی نشان داده‌اند.

بر همین اساس و در ادامه این مسیر پرافتخار و در آستانه چهل‌ویکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، فدراسیون فوتبال همراه و همگام با آحاد جامعه ورزش و به ویژه خانواده فوتبال کشور و با دعوت از همه مردم عزیز ایران اسلامی به حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن تاکید بر حفظ و حراست از آرمان‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب اسلامی، با افتخار در کنار سایر اقشار ملت در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن‌ شرکت خواهد کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *