رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کوهیان: توپ‌های‌مان در شرایط حساس بازی با شهرداری منجر به گل نشد

1:01 - 19 بهمن 1398
کد خبر: ۵۹۴۲۰۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام گفت: وارد نشدن توپ‌های‌مان مقابل شهرداری گرگان باعث شد تا بازی را شکست بخوریم.

فرزاد کوهیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص دلایل شکست تیم پتروشیمی بندرامام مقابل شهرداری گرگان اظهار داشت: بازی از لحاظ فنی خوب بود و بازیکنان ما خیلی زحمت کشیدند، هر چند که در مقاطعی از بازی پرتاب‌های‌مان وارد سبد نشد. بازیکنان تیم شهرداری گرگان هم خیلی جنگنده و خوب بازی کردند.

وی در مورد بازی آینده این تیم مقابل شهرداری گرگان گفت: برای بازی با تیم شهرداری بندرعباس آماده‌ایم و ا‌ن‌شاءالله در آن دیدار با تمرکز بیشتری بازی خواهیم کرد. البته رقابت ساده‌ای نداریم و با بازی‌هایی که تیم شهرداری در این فصل انجام داده‌ تیم دست و پا بسته‌ای نخواهد بود.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام تصریح کرد: بازیکن جدیدمان پروتیچ با تیم هماهنگ می‌شود و قطعا در مرحله پلی‌آف کمک فراوانی به ما خواهد کرد.

کوهیان در خصوص اینکه آیا بازیکن جدید دیگری به این تیم اضافه خواهد شد، گفت: چند گزینه را مد نظر داریم و امیدوارم بعد از توافق با یکی از آنها قرارداد امضا کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه از عملکرد بازیکنانش در دور مقدماتی رضایت دارد، خاطرنشان کرد: از نحوه و عملکرد بازیکنانم در دور مقدماتی بسیار رضایت دارم. امیدوارم تا پایان لیگ به همین شکل به روندی که در پیش گرفته‌ایم، ادامه دهیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *