ظلم ستیزی و استکبارستیزی ماموریت تمام مسلمانان است

17:34 - 16 تير 1394
کد خبر: ۵۸۷۶۱
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: کانون سردفتران و دفتریاران با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس ظلم ستیزی و استکبارستیزی را ماموریت تمام مسلمانان جهان برشمرد.
 به گزارش گروه حقوقی قضایی به نقل از پايگاه اطلاع رساني كانون سردفتران و دفترياران، متن بيانيه كانون سردفتران به اين شرح است:
 
امیرمومنان علی عليه السّلام می فرماید: کونوا للظالم خصما و للمظلوم عونا؛ در برابر ظالم دشمن و برای مظلوم یار و یاور باشید. (نهج البلاغه)
 
خانواده بزرگ دفاتر اسنادرسمي امسال هم نوا با مردم مظلوم و ستمديده فلسطين و همصدا با تمامي مظلومان در سراسر دنيا نداي حق طلبي سر خواهند داد و با شعار "روز جهانی قدس، تجلی آرمان فلسطین، فریاد وحدت امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک‌کشی از غزه تا یمن" در كنار همه هم ميهنان ايران اسلامي به فرموده بنيان گذار كبير انقلاب اسلامي در راهپيمايي روز قدس شركت خواهند كرد.
 
پرچم رشيد آزادي خواهي و استقلال طلبي همواره در تمام نقاط جهان برافراشته بوده و از دستي به دست ديگر منتقل شده و هرگز بر زمين نخواهد افتاد. ظلم ستیزی و استکبارستیزی، ماموریت تمام مسلمانان است. لذا ملت سرافراز ايران هم صدا با ملت هاي مظلوم جهان، برقراري عدالت و تكريم حقوق انساني را سر خواهند داد به اميد ظهور يگانه منجي عالم بشريت حضرت مهدي موعود(عج).
 
به حكم قرآن كريم نه ظلم باقي خواهد ماند و نه ظالم كه خداوند وعده داده است: ... كساني را كه تقوا ورزيده اند نجات مي دهيم و ستمكاران را در حالي كه به زانو درافتاده اند در آن جا رها مي كنيم(سوره مريم،آيه 72).

انتهای پیام /
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *