دعوت مسئولان قضایی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

11:31 - 16 تير 1394
کد خبر: ۵۸۶۲۹
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مسئولان قضایی مردم آگاه، انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

برخی از مسئولان قضایی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان با اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی از مردم همیشه در صحنه ایران خواستند تا در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کنند.


معاون فرهنگی قوه قضاییه:  همدلی و همزبانی بهترین شعار برای روز قدس امسال است

حجت الاسلام و المسلیمن هادی صادقی در گفتگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان اظهار کرد: شعار همدلی و همزبانی مناسبترین و بهترین شعار برای روز قدس امسال است که باید در میان همه مسلمانان مستضعفان و آزادیخواهان دنیا توسعه و قدر دانسته شود.

وی افزود: ملت اسلامی امروز بیش از همیشه به همدلی وهمزبانی نیاز دارد تا بتواند با صدای واحد مقابل ظلم و ستمی که توسط استکبار به آنان وارد می شود بایستند.


حجت الاسلام صادقی ادامه داد: متاسفانه به تحریک آمریکا و اسرائیل و دیگران امسال در امت اسلامی با فاجعه بزرگی مواجه هستیم و در کنار آن جنایتهای حکومت وهابی عربستان در یمن را شاهدیم ، از اینرو روز قدس امسال در کنار شعار علیه اسرائیل باید یکدل و همزبان شعار علیه ضد صهیونیسیت هایی که در قالب اسلام خودشان را نشان می‌دهند، هم سر داده شود.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه: پیام راهپیمایی روز قدس بیداری مردم مقابل جنایات رژیم صهیونیستی است


محمدباقر الفت در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه حقوقی قضایی میزان با بیان اینکه بی‌شک در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنم، گفت: امسال شرایط  به گونه‌ای است که فعالیت رژیم غاصب صهیونیستی به اوج خود رسیده است و به همین خاطر حضور آحاد مردم در این راهپیمایی امر مهمی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه پیام روز قدس بیداری مردم نسبت به رفتارهای صهیونیست‌ها در منطقه  است، افزود: امسال فعالیت‌های این رژِیم خونخوار به اوج رسیده است و شاهد رفتارهایی در یمن، افغانستان، عراق  و سایر کشورهایی هستیم که این رژیم به آنها به عنوان طعمه نگریسته و به دنبال دست اندازی به آن‌هاست.



الفت خاطرنشان کرد: حضور بیدار مردم در راهپیمایی روز قدس توطئه‌ها علیه کشورمان و سایر مردم مظلوم دنیا را خنثی می‌کند.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور: شرکت در راهپیمایی روز قدس اعلام حمایت از همه مظلومان جهان است

احمد شجاعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار  حقوقی قضایی گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس وظیفه‌ای است که بر دوش همه ما است و باید برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و ابراز همدردی با آن‌ها در این راهپیمایی شرکت کنیم.

رییس پزشکی قانونی کل کشور تصریح کرد: در این راهپیمایی نه تنها از ملت مظلوم فلسطین که ازمردم مظلوم یمن و تمامی مظلومان دنیا حمایت می‌کنیم.



وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال با توجه به شرایط منطقه احساس  می‌کنم حضور مردم بسیار پررنگ‌تر از قبل باشد.

رییس سازمان اسناد و املاک کشور: راهپیمایی روز قدس اعلام موضع ملت ایران در برابر ظلم است

احمد تویسرکانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حقوقی قضایی اظهار کرد: روز قدس ابتکار ارزشمند و استراتژیک امام راحل بود و مردم با حضور پرشور خود در این روز انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام می‌کنند.

وی افزود: بیش از 35 سال از برگزاری روز قدس می‌گذرد اما روز به روز اثربخشی آن در جهان اسلام ظهور و بروز بیشتری پیدا کرده و دارای اهمیت روزافزونی می‌شود.

معاون قوه قضاییه خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیتی که امروز جهان اسلام دارد و توطئه‌های پیدا  و پنهانی که دشمنان اسلام نسبت به دنیای اسلام دارند ماهیت حقیقی رژیم صهیونیستی برای همه جهان آشکار شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس حضور پررنگ و پرشور ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس در زمینه جنایاتی که توسط رژیم غاصب صهیونیستی صورت می‌گیرد و تجاوزهایی که نسبت به جهان اسلام رخ می‌دهد مهم و موثر ارزیابی می‌شود.

تویسرکانی گفت: قطعا حضور ملت ایران در روز قدس اعلام موضع قوی در برابر دشمنان و یک مشت محکم بر دهان اسرائیل غاصب است.


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: بنده نیز به عنوان یکی از آحاد اسلامی و عضو کوچک جامعه اسلامی وظیفه خود می‌دانم تا در این حماسه ملی و پرشور حضور یابم.

رییس ستاد دیه کشور: حیات اسلام مدیون روز قدس است

اسدالله جولایی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان درباره حضور در راهپیمایی گسترده روز قدس گفت: بنده به طور حتم در راهپیمایی روز قدس شرکت میکنم زیرا حیات اسلام و احیای فلسطین در گروی همین روز باشکوه است که امام خمینی (ره) پایه گذار آن بودند.



وی افزود: با وضعی که عربستان خائن در منطقه ایجاد کرده و با توجه به وضعیت یمن، امسال باید حضور پررنگ تری در این مراسم داشته باشیم.

معاون امنیتی و سیاسی دادستان کل کشور: راهپیمایی روز قدس توطئه‌های مرموزانه استکبار جهانی را خنثی می‌کند

سید مرتضی بختیاری معاون امنیتی، سیاسی دادستان کل کشور  با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس و شرایط حساس منطقه اظهار کرد: روز  قدس یکی از یادگارهای نهادینه شده امام خمینی (ره) در مبارزه جهانی با رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در طول 36 سالی که از نامگذاری روز قدس می گذرد شاهد حضور قدرتمندانه و پرمعنای مردم روزه دار در سراسر کشور پهناور ایران اسلامی هستیم.

بختیاری در ارتباط با پیام اصلی روز جهانی قدس امسال نسبت به سال‌های گذشته افزود: استکبار جهانی با راه اندازی  و حمایت از تکفیری‌ها وداعش در صدد تکه تکه کردن کشورهای اسلامی و به جان یکدیگر انداختن مسلمانان است و با این وجود  حضور حماسه آفرین مردم هر سال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته است.

 
معاون امنیتی، سیاسی دادستان کل کشور در پایان خاطرنشان کرد: حضور حماسه‌آفرین مردم در روز جهانی قدس بخش قابل توجهی از توطئه مرموزانه استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و  رژیم غاصب صهیونیستی راخنثی خواهد کرد.


معاون قضایی و نظارت و بازرسی دادگستری کل استان تهران: حضور ملت ایران در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است

‌حمیدرضا آدابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حقوقی میزان درباره تاثیر حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: فجایعی که در غزه در جنگ‌های 33 روزه اتفاق افتاد اوج توحش و پایمال شدن ارزش‌های اخلاقی و انسانی است.

وی تصریح کرد: وظیفه همه انسان‌ها و وظیفه همه مسلمانان حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است تا دشمنان بشریت بدانند ملت ایران در برابر هر ظلمی می‌ایستد و از مظلومان حمایت می‌کند.

آدابی افزود: در عصری که متاسفانه برخی دولت‌های اسلامی غالبا دغدغه‌ای برای دفاع از این ملت مظلوم ندارند، وجدان‌های آگاه و بیدار باید این وظیفه مهم را بر عهده بگیرند و به دفاع از کودکان، سالخوردگان و زنان برخیزند.

معاون قضایی و نظارت و بازرسی دادگستری کل استان تهران ادامه داد: مجروحان و بیماران فلسطینی در بیمارستان‌ها نیز مورد حملات وحشیانه و ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی قرار می‌گیرند و این نوع اقدام نشانگر اوج توحش به شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: حضور پرشور ملت ایران در حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین مشت محکم و کوبنده‌ای بر دهان استکبار جهانی و دشمنان بشریت خواهد بود.


آدابی خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره در حمایت از ملت‌های مظلوم و ستمدیده دنیا حامی و پشتیبان بوده و در برابر دشمنان بشریت و اسلام ایستادگی می‌کنند.


رئیس کل دادگستری گیلان: روز قدس نماد ایستادگی در مقابل جمعیت‌های ستمکار جهان است


 احمد سیاوش پور در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی اظهار کرد: طبق فرمان امام خمینی (ره) جمعه آخر ماه مبارک رمضان هر سال به نام روز قدس نامگذاری شده است که این روز، نماد ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار و جمعیت‌های زورگو و ستمکار جهان است.

وی ادامه داد: در دستورات الهی و در مبانی دینی و اعتقادی ما و همچنین در اصول جمهوری اسلامی ایران بر ایستادگی در مقابل ظالم تاکید شده است و روز قدس یادگار بزرگی از بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران برای دفاع از مظلومان جهان اعم از مسلمان و غیر مسلمان است.

رییس کل دادگستری گیلان افزود: یکی از روش‌های ایستادگی در مقابل ظلم تظاهرات و سردادن شعار علیه ستمگران است تا مظلومان یکصدا مظلومیتشان را به گوش زورگویان عالم برسانند.

سیاوش‌پور با بیان اینکه امروز کشورهای فلسطین، عراق، سوریه و یمن در بساط ظلم و ستم آمریکا و هم‌‌پیمانانش گیر افتاده‌اند، گفت: روز قدس فرصتی است تا همه آزادیخواهان جهان صدای مظلومیت مردم این کشورها را بشنوند و به حمایت از آنان برخیزند.


وی خاطرنشان کرد: روز قدس امسال با مذاکرات هسته‌ای تقارن دارد که یکی از پیام‌های امسال روز قدس باید تاکید بر بهرمندی ایران از انرژی صلح آمیز هسته‌ای و استفاده از دانش روز و همچنین حمایت از تیم مذاکره کننده برای حفظ عزت و کرامت جمهوری اسلامی ایران که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است، باشد.


Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

رئیس کل دادگستری اردبیل: روز قدس بهترین فرصت برای مقابله با جریانات تکفیری است

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی قاصدی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی با بیان اینکه روز قدس هر سال رنگ و بوی خاص خودش را دارد، اظهار کرد: امروز کشورهای مسلمان در منطقه، مظلوم واقع شده‌اند و مورد هجوم و غارت دست نشانده‌های کشورهای اسکتبار قرار گرفته‌اند که برای رهایی از وضعیت وجود نیاز به همدلی و همزبانی همه ملت‌ها دارند.

 وی افزود: همدلی و همزبانی نه تنها در کشور که در میان همه مسلمانان راهگشای مقابله با استکبار و جریانات تکفیری است و روز قدس به عنوان نماد دفاع از مظلومان یک فرصت مغتنم است.

 قاصدی ادامه داد: تنها موضوعی که می‌تواند عزت کشور را حفظ کرده و وضعیت موجود را حفاظت و صیانت کند همین همدلی و همزبانی است که مردم و مسوولین در روز قدس آن را به نمایش می‌گذارند.

 

رئیس کل دادگستری اردبیل خاطرنشان کرد: روز قدس همدلی و همزبانی را در میان همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان جاری می‌سازد.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری: ملت ایران با حضور در راهپیمایی روز قدس تجاوزات بی‌رحمانه اشغالگران را محکوم می‌کنند

عبدالعلی میرکوهی معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی ، با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس به عنوان یک تکلیف شرعی است و حضور مردم ایران در این راهپیمایی نشانگر ایستادگی و تلاش آنها بر محور حق و عدالت و مبارزه با استکبار است.

وی ادامه داد: ملت ایران با شرکت در راهپیمایی روز قدس به نوعی بیان محکومیت تجاوزات بی رحمانه ای است که علیه مردم مظلوم منطقه و به خصوص مردم فلسطین و یمن صورت می‌گیرد.

میرکوهی افزود:  راهپیمایی روز قدس پاسخ محکمی به استکبار جهانی است و مسلمانان جهان در این روز اشغالگری و ظلم را محکوم می‎کنند.



معاون حقوقی و پارلمانی وزارت دادگستری در پایان خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس در واقع اعلام انزجار نسبت به سیاست‌های تجاوزگرایانه استکبار جهانی و همراهی و همدلی با مردم مظلوم فلسطین و تمام ملت‌های ستمدیده است.



جولایی تاکید کرد: به طور قطع امسال مردم بسیار بیشتر از سال‌های گذشته در این راهپیمایی با شکوه شرکت خواهند کرد و شعار آن‌ها نابودی آل سعود و رژیم صهیونیستی خواهد بود.

رئیس کل دادگستری اصفهان: راهپیمایی روز قدس توطئه دشمنان انقلاب را خنثی می‌کند

احمد خسروی وفا رییس کل دادگستری استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی اظهار کرد: در شرایطی که استکبار جهانی به دنبال تضییع حقوق مسلم کشورهای اسلامی و از جمله جمهوری اسلامی است مردم با حضور خود در راهپیمایی روز قدس در حقیقت توطئه دشمنان انقلاب و همه ملت‌های مظلوم را خنثی می‌کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به کشتار کودکان توسط اسرائیل و همچنین به خاک و خون کشیده شدن مردم مظلوم یمن از سوی سران عربستان و نیز جنایات آشکار اسرائیل در غزه و مناطق اشغالی مردم ایران با حضور پرشور و پررنگ‌تر از قبل در مقابل استکبار می‌ایستند و حمایت خود را از ملت‌های ستمدیده اعلام می‌کنند.

خسروی وفا افزود: دستگاه قضایی استان اصفهان هم‌دوش و همگام با مردم به صورت پررنگ در راهپیمایی روز قدس حضور می‌یابند.


وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی روز قدس، حمایت از انقلاب اسلامی که میراث گرانبهای امام راحل است و همچنین رهنمودهای مقام معظم رهبری را به جهانیان اعلام می‌کنند و  انزجار خود را از استکبار جهانی و در راس آن آمریکای و اسرائیل جنایتکار را بار دیگر نشان خواهند داد.

رئیس کل دادگستری کردستان: روز قدس بر اقتدار اسلام می‌افزاید

علی اکبر گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضای میزان با بیان اینکه مهمترین پیام روز قدس استقامت تا آزادی قدس شریف است، اظهار کرد: امروز در منطقه به نام اسلام و در قامت اسلام شاهد جنایت‌های صهیونیست و آمریکا در منطقه هستیم که تنها راه رهایی از این وحشیگری‌ها و حیله‌های استکبار استقامت و پایداری است.

وی افزود: استکبار برای بدنام کردن اسلام از هیچ تلاشی فروگذار نیست و از هر دری برای اسلام هراسی وارد می‌شود از این رو روز قدس که یادگار هوشمندانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی است بهترین فرصت برای پاسخ به ظلم و ستم مستکبران است.


رییس کل دادگستری کردستان خاطرنشان کرد: روز قدس روز مبارکی است که بر اقتدار اسلام می‌افزاید و پیام وحدت، پایداری و عزت را نه تنها برای مسلمانان که برای همه مستضعفان جهان و آزادیخواهان عالم به همراه دارد.

رییس کل دادگستری یزد: حضور ملت ایران در راهپیمایی روز قدس اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی است

محمدرضا حبیبی رییس کل دادگستری استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی اظهار کرد: به هر میزان که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، دقت نظر، آینده نگری امام راحل و همچنین شناخت عمیقی که ایشان از رژیم اشغالگر قدس داشتند مشخص‌تر و آشکارتر می‌شود.

وی افزود: اشغال یک کشور تنها هدف اسرائیل غاصب نیست بلکه از اختلافات و تفرقه‌های فرقه‌های اسلامی سوء استفاده می‌کند و برای رسیدن اهداف خود از هیچ جنایتی فروگذار نیست.

حبیبی تصریح کرد: حضور یکپارچه و پرشور ملت ایران در راهپیمایی ایران افشای ماهیت حقیقی استکبار جهانی و در راس آن‌ها آمریکا و اسرائیل است.

وی ادامه داد: حضور داعش و تکفیری‌ها در کشورهای اسلامی با حمایت داعیان حقوق بشر صورت می‌گیرد و آنان در مقابل جنایت‌های متعدد و حتی فجایعی که در یمن و فلسطین رخ می‌دهد سکوت کرده و بی‌تفاوت هستند.

رئیس کل دادگستری استان یزد اظهار کرد: تولد یافتن داعش و تکفیری‌ها با هدف انحراف اذهان ملت‌های جهان از جنایاتی است که در فلسطین رخ می‌دهد و استکبار با ادعای دفاع از حقوق بشر در عمل به حمایت از جنایتکاران و قاتلان بشریت برخاسته است.


حبیبی در پایان گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس در حقیقت اعتراض به حضور داعش و تکفیری‌ها در کشورهای اسلامی بوده و همه خواهان خروج رژیم اشغالگر قدس و اتمام زیاده خواهی او و دست برداشتن از مسلمان کشی هستند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس: هرسال بر شکوه روز قدس افزوده می‌شود

نیره اخوان در گفتگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان اظهار کرد: روز قدس امسال رنگ و بوی حماسی‌تری دارد و آن مظلومیت مردم یمن، سوریه و عراق در کنار مظلومیت مردم فلسطین است که استقامت و پایداری را به زیباترین شکل ممکن به نمایش گذاشته‌اند.

وی افزود: بر شکوه روز قدس هر سال افزوده و پیام نیز آن که همانا مقاومت در مقابل ظلم و جور است، رساتر می‌شود.



عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: آمریکا و غرب بدانند که این ملت عزت و استقلال خود را با هیچ چیز عوض نمی‌کنند و در روز قدس نیز یک بار دیگر مقاومت خود را به نمایش خواهند گذاشت.

محمدباقر الفت در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه حقوقی قضایی میزان با بیان اینکه بی‌شک در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنم، گفت: امسال شرایط  به گونه‌ای است که فعالیت رژیم غاصب صهیونیستی
 به اوج خود رسیده است و به همین خاطر حضور آحاد مردم در این راهپیمایی امر مهمی به شمار می‌رود.

رییس دادگستری خراسان رضوی: راهپیمایی روز قدس نماد مبارزه با ظلم است

حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حقوقی قضایی اظهار کرد: شرکت و حضور همه ملت ایران در روز قدس در واقع نوعی اعتراض به اقدامات وحشیانه و ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی بر علیه ملت مظلوم فلسطین است.

وی افزود: امام خمینی (ره) روز قدس را به عنوان نماد امت اسلام معرفی کرده است و مسئولان قضایی نیز با حضور خود در این مراسم دفاع و حمایت خود را از ملت ستمدیده و مظلوم فلسطین اعلام می‌کند.



حجت‌الاسلام و المسلمین مظفری تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشاندهنده پایبندی آن‌ها نسبت به اصول اسلام و انقلاب است.

وی با بیان اینکه حمایت از مستضعفین جهان از اصول اسلامی به شمار می‌رود، گفت: حضور داعش، وضعیت کشورهای سوریه، افغانستان و عراق ایجاب می‌کند تا حضور ملت ایران در راهپیمایی روز قدس نیز پررنگ تر از گذشته باشد.



رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با بیان اینکه صهیونیست غاصب اولین متجاوزگر در کشورهای اسلامی به شمار می‌رود، گفت: گروه‌های تروریستی دست نشانده رژیم غاصب هستند و داعش را روی کار آوردند تا چهره واقعی اسلام را خشن نشان داده و آن را تخریب کنند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی: نابودی رژیم غاصب صهیونیستی آرمان مشترک مسلمانان است

 
سیدحمیدرضا طباطبایی نائینی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی ، با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس  یکی از سمبل‌های ماندگار انقلاب اسلامی و یادگار امام خمینی (ره) است که به عنوان یک امر واجب برای همه مسلمانان  جهان ترسیم شده و این فریضه تا روزی که ظلم و جور وجود دارد ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: امسال نیز مانند سالهای گذشته ملت همیشه بیدار ما از همه جناح‌ها با سلیقه‌ها و تفکرات متفاوت در صحنه حاضر می‌شوند تا مبارزه با ظلم و تجاوز بی‌رحمانه را که جز آرمان‌های مشترک انقلاب‌ اسلامی است و همه گفتمان ها به آن اعتقاد دارند را دنبال کنند.


 
طباطبایی گفت: راهپیمایی روز قدس بیعت مجدد با مقام معظم رهبری است که این فریضه تا رسیدن به آرمان مشترک یعنی نابودی رژیم غاصب صهیونیستی ادامه دارد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی: وحدت مسلمانان در روز قدس می‌تواند ریشه تروریست را بخشکاند
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: با وجود شرایط حساس منطقه که از یک طرف با پدیده شوم داعش مواجه هستیم و از طرفی تجاوزاتی که به مردم یمن، بحرین، سوریه و عراق صورت می‌گیرد شرکت در راهپیمایی روز قدس به معنای نشان دادن انسجام ملی و برادری با همه مسلمانان تحت ظلم و ستم است.

محمد علی اسفنانی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی ، با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: در راهپیمایی امسال مسلمانان باید هوشیاریشان به مراتب بیشتر از گذشته باشد چرا که آتشی که رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا علیه اسلام برافروخته‎اند در کشورهای منطقه و به خصوص یمن به صور وحشیانه شعله‌ور است.
 
وی ادامه داد: علت نامگذاری روز قدس نیز به همین دلیل است که از مظلومیت مسلمانان و در راس آن مردم مظلوم فلسطین و یمن دفاع شود و با راهپیمایی در این روز تجاوزات وحشیانه اشغالگران را به نوعی محکوم کنیم.

اسفنانی گفت: امسال رژیم غاصب صهیونیستی یک همراه بسیار جدی و یک همفکر قدیمی را در کنار دارد که سالها به صورت مخفیانه از پشت به مسلمانان  خنجر می‌زد و مردم مظلوم یمن را هم به همان مصیبتی گرفتار کرده که بیش از هفتاد سال است که فلسطین دچار ان است.



عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: تاریخ هرگز چنین جنایت‌هایی که تروریستی‌ها در قالب داعش انجام می‌دهند در خود ندیده و در آینده نیز نخواهد دید، بنابراین پیام روز قدس امسال وحدتی است که باید بین مسلمانان به وجود بیاید، چرا که این وحدت می‌تواند ریشه تروریست و جنایات اشغالگران را بخشکاند.

رییس دادگستری کرمان: روز قدس میراث گرانبهای معمار کبیر انقلاب برای جهانیان است

یداله موحد در گفت‌و‌گو با خبرنگار حقوقی قضایی با اشاره به فرمایشات حضرت امام (ره) در خصوص روز قدس اظهار کرد: مسلمانان جهان، روز قدس را روزی بزرگ می شمارند و طبق فرموده امام خمینی (ره) هنگامی که همه مسلمان فریاد برآورند، اسراییل احساس عجز و ناتوانی خواهد کرد و ترس همه وجودش را فرا خواهد گرفت.

وی افزود: صهیونیست و تمام قدرتهایی که اندیشه و تفکر صهیونیستی برگرفته از آن دارند و یا مروج اندیشه های انها در سطح منطقه و جهان هستند باید بدانند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌ حق ملت فلسطین و دیگر آزادی خواهان جهان حمایت خواهند کرد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان بیان داشت: امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس با توجه به تحولات جهانی،منطقه ای و داخلی بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی لازم است قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند .

 موحد نام گذاری جمعه آخر سال از جانب معمار کبیر انقلاب را ابتکاری در فراهم آوردن عرصه‌ای برای نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی دانست و گفت: روز جهانی قدس و آرمانهای در پس آن منجر به شکل گیری اقتدار ملت‌های حق طلب و آزادیخواه در مقابل قدرت‌های استکباری و استعمارگر در اقصی نقاط عالم شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: اندیشه راهبردی امام خمینی(ره) در تعیین روز جهانی قدس، تحولات بزرگی را در معادله رویارویی با رژیم صهیونیستی در سطح منطقه و جهان اسلام پدید آورده و مسیری نو در صحنه مبارزه با رژیم اشغالگر قدس و متحدان آن را نمایان ساخته است.

موحد ضمن اشاره به نهادیه شدن این روز در عرصه بین الملل و کشور های مسلمان گفت: روز قدس نه فقط در جامعه‌ جهانی نهادینه و در تاریخ جهان ثبت و ضبط شده است بلکه برکات و دست‌آوردهای جهانی و منطقه‌ای آن، یعنی اقتدار و عظمت مسلمانان در برابر استبداد جهانی یکی پس از دیگری به نمایش گزارده می‌شود.



وی ضمن اشاره به حوادث عراق، سوریه گفت: تحولات این کشورها به خوبی نشان می‌دهد که قدرت های غربی نه تنها نتوانسته‌اند و نمی‌توانند آتشفشان خشم امت اسلامی را خاموش و امواج خروشان نهضت اسلامی را در هم بشکنند بلکه با همه‌ی دسیسه‌های منطقه‌ای و جهانی قادر نبوده‌اند یاد فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف را از فکر و باور مسلمانان حذف کنند و رژیم جعلی و غاصب اسراییل را به عنوان کانون بحران منطقه، از سقوط و نابودی نجات دهند.

رییس کل دادگستری ایلام: روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است


فارس نوری رییس کل دادگستری استان ایلام در گفت‌و‌گو با خبرنگار حقوقی قضایی اظهار کرد: ملت بزرگ و شهید پرور ایران اسلامی  با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌دارند.

وی افزود: دشمنان اسلام و جامعه بشریت با هر نوع راهکار و ترفندی می‌خواهند به اهداف شوم و پلید خود برسند؛ اما اتحاد و یکپارچگی مسلمانان جهان هرگز اجازه نخواهد داد تا آنان به اهداف خود دست یابند.

نوری خاطر نشان کرد: داعیان حقوق بشر و انسانیت شاهد جنایات وحشیانه و ددمنشانه رژیم غاصب هستند؛ اما به دلیل حفظ منافع خود به حمایت از این رژیم ستمگر پرداخته و سکوت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه روز قدس همانطور که امام راحل فرمودند روز قدس جهانی است، افزود: روز قدس متعلق به کشور خاصی نیست و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین و روز مقابله ملتهای ستمدیده و رنج کشیده در سرتاسر دنیا با ظلم و ستم آمریکا و صهیونیسم جهانی است.



رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: ملت‌ها در آخرین جمعه ماه رمضان با نام قدس به مقابله با امپریالیسم جهانی برمی خیزند و یکصدا فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می دهند، قضات و کارکنان دادگستری و سازمانهای تابعه قوه قضائیه نیز همگام با تمامی مسلمانان جهان و ملت بزرگ و شریف ایران در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد و با آرمانهای مقدس بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بیعتی مجدد خواهیم کرد.

ادامه دارد/

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *