رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کتاب «دشمن شناسی» به صورت رایگان منتشر شد

12:28 - 19 دی 1398
کد خبر: ۵۸۵۰۲۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
انتشارات انقلاب اسلامی در پی تاکید رهبر معظم انقلاب بر شناخت دشمن در دیدار مردم قم نسخه pdf کتاب «دشمن شناسی» را به صورت رایگان در پایگاه اطلاع‌رسانی BOOK-KHAMENEI.IR منتشر کرد.

به گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی انتشارات انقلاب اسلامی، انتشارات انقلاب اسلامی در پی تاکید رهبر معظم انقلاب بر شناخت دشمن در دیدار مردم قم نسخه pdf کتاب «دشمن شناسی» شناخت دشمن و روش‌های مقابله با آن از منظر حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی)، را به صورت رایگان در پایگا ه اطلاع‌رسانی BOOK-KHAMENEI.IR منتشر کرد.

کتاب «دشمن شناسی» به صورت رایگان منتشر شد

دشمن را بشناسیم. من این را به طور قاطع میگویم: دشمن عبارت است از آمریکا، رژیم صهیونیستی و دستگاه استکبار؛ دستگاه استکبار فقط آمریکا نیست، فقط دولت‌ها نیستند؛ یک مجموعه‌ای از کمپانی‌ها و غارتگران دنیا و ستمکاران دنیا و مانند این‌ها هستند که با هر مرکزی که با ستم و غارتگری مخالف باشد مخالفند؛ دشمن این‌ها هستند؛ ما فلان دولتِ در منطقه یا بیرون منطقه که حالا یک وقتی یک حرفی هم علیه ما بزند و یک چیزی هم بگوید را دشمن به حساب نمی‌آوریم؛ این‌ها دشمن نیستند؛ مادامی که حرکتی از آن‌ها در خدمت دشمن و علیه جمهوری اسلامی سَر نزند، این‌ها را دشمن به حساب نمی‌آوریم؛ دشمن آن‌ها هستند؛ در شناخت دشمن نباید اشتباه کرد؛ اگر این را دانستیم، راه مقابله‌ی نقشه‌ی دشمن را هم اگر دانستیم موفّق می‌شویم. نقشه‌ی دشمن این است که جوانان ما را، مردم ما را در بخش‌های گوناگون دچار خلل در عزم و اراده کند؛ نقشه‌ی اساسی دشمن این است... (بیانات در دیدار مردم قم، ۱۸ دی ۱۳۹۸)

برای دانلود کتاب «دشمن‌شناسی» اینجا را کلیک کنید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *