آمریکا یا منطقه را ترک کند یا آماده دریافت ضربات بعدی ایران باشد

22:03 - 19 دی 1398
کد خبر: ۵۸۴۶۰۴
دسته بندی: سیاست
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: هدف حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش اخراج آمریکا از منطقه غرب آسیا بود و حملات اخیر سپاه به صورتی طراحی شده است که منجر به اخراج آمریکا از این منطقه شود. آمریکایی‌ها باید به سرعت منطقه را ترک کنند و اگر این کار را نکنند باید برای دریافت ضربات بعدی ایران آماده باشند.
کوشکی:محمدصادق کوشکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی، با اشاره به واکنش به پاسخ قاطع سپاه به آمریکا بیان داشت: پایگاه عین الاسد، بامداد امروز و در ساعت ۱:۲۰ مورد حمله موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت، دقیقا در همان ساعتی که آمریکایی‌ها جنایت خود علیه سردار شهید سلیمانی را انجام دادند.
 
کارشنایس مسائل غرب آسیا خاطرنشان کرد: هرچند آمریکایی‌ها اشاره کردند که در حال تخلیه این پایگاه بودند، اما فرصت کافی برای تخلیه این پایگاه نظامی نداشته‌اند و این ادعای کذب‌شان برای اختفاق تلفات است و می‌خواهند در فضای عمومی و رسانه‌ای خود، میزان دقیق تلفات سنگین این پاسخ موشکی سپاه را اعلام نکنند.
 
وی درباره ضرورت و اهمیت این اقدام سپاه نیز بیان داشت: اهمیت این پاسخ موشکی سپاه در این است که ایران با صراحت اعلام می‌کند تهاجم به منافع و اتباع خود را تحمل نمی‌کند و خط قرمز نیرو‌های مسلح ما دفاع از امنیت کشور و امنیت مردم کشور و منطقه است.

کارشناس مسائل غرب آسیا تصریح کرد: هدف حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش اخراج آمریکا از منطقه غرب آسیا بود و  حملات اخیر سپاه به صورتی طراحی شده است که منجر به اخراج آمریکا از این منطقه شود. آمریکایی‌ها باید به سرعت  منطقه را ترک کنند و اگر این کار را نکنند باید برای دریافت ضربات بعدی ایران آماده باشند.
 
بیشتر بخوانید: 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *