فرقانی: تکلیف آل‌کثیر را اسکوچیچ مشخص می‌کند

15:26 - 14 دی 1398
کد خبر: ۵۸۳۳۱۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر اجرایی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: برای مشخص شدن وضعیت آل‌کثیر منتظر بازگشت سرمربی هستیم و سرمربی در مورد ادامه فعالیت وی تصمیم‌گیری می‌کند.

مهران فرقانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار داشت: تمرینات تیم از روز دوشنبه آغاز می‌شود و اسکوچیچ چهارشنبه به ایران برمی‌گردد و به تمرینات اضافه می‌شود. به همین دلیل فعلا برنامه‌ی برای اردوی تدارکاتی نداریم. بعد از بازگشت سرمربی در مورد برنامه اردوی احتمالی، بازی تدارکاتی، یارگیری و سایر موارد تصمیم‌گیری می‌شود.

وی با اشاره به این که صنعت نفت لیست مازاد ندارد، تصریح کرد: تا جایی که می‌دانم اسکوچیچ به همه بازیکنان نیاز دارد و لیست مازاد ندارد. او تا الان در مورد بیرون گذاشتن هیچ بازیکنی با ما صحبت نکرده است. از طرفی بازیکن آزادی که بهتر از بازیکن ما باشد وجود ندارد. از این رو کار سختی در پیش نداریم و پیش‌بینی می‌شود با همین نفرات به کارمان ادامه دهیم.

مدیر اجرایی باشگاه صنعت نفت آبادان در مورد بازیکنانی مثل آل‌کثیر و ریکانی که از سوی دیگر تیم‌ها دعوتنامه دارند، گفت: فقط برای ‌عیسی آل‌کثیر و طالب ریکانی از سوی تیم‌های پرسپولیس و سپاهان نامه رسمی به باشگاه ما ارسال شده است. وضعیت ریکانی که مشخص است و قصد ندارد از جمع ما جدا شود، ولی در مورد آل‌کثیر همه چیز به بعد از بازگشت اسکوچیچ موکول شده است. او پس از بازگشت شخصا با این بازیکن صحبت می‌کند. ما با جدایی عیسی مخالفیم و همه چیز به نظر اسکوچیچ بستگی دارد.

فرقانی در پایان با اشاره به گلایه بازیکنان از دریافت فقط ۳۰ درصد از مبلغ قراردادشان خاطرنشان کرد: منتظریم مبلغی تا ۱۵ روز دیگر به حساب باشگاه واریز شود. در این صورت می‌توانیم دریافتی بازیکنان را افزایش دهیم. فعلا ۳۰ درصد به بازیکنان پول دادیم. فکر می‌کنم اسکوچیچ هم چیزی حدود ۶۰، ۵۰ درصد پول گرفته باشد. از این رو خیلی هم از برنامه‌های مالی‌مان عقب نیستیم. سعی می‌کنیم قبل از شروع نیم‌فصل دوم بخش دیگری از پول بازیکنان را پرداخت کنیم تا آنها با روحیه بیشتری وارد مسابقات شوند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *