مدیران مسئول خبرگزاری ایسنا و روزنامه جوان مجرم شناخته نشدند

15:03 - 14 تير 1394
کد خبر: ۵۸۲۷۷
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: سخنگوی هیات منصفه دادگاه مطبوعات گفت: در جلسه امروز دادگاه مطبوعات مدیران مسئول خبرگزاری ایسنا و روزنامه جوان با اکثریت آرا مجرم شناخته نشدند.
مدیران مسئول خبرگزاری ایسنا و روزنامه جوان مجرم شناخته نشدند
علی‌اکبر کسائیان در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی ، در تشریح جلسه امروز دادگاه مطبوعات گفت: جلسه رسیدگی به پرونده‌های روزنامه جوان و خبرگزاری ایسنا، صبح امروز در شعبه 8 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی جلالی با حضور اعضای هیات منصفه مطبوعات برگزار شد.
 
وی ادامه داد: مدیر مسئول وقت خبرگزاری ایسنا به اتهام نشر مطالب خلاف واقع به قصد اضرار به غیر و انتشار تحقیقات محرمانه مراجع قضایی تشکیل شده بود که بر اساس اعلام نظر هیات منصفه مطبوعات، مدیرعامل وقت این خبرگزاری با اکثریت آرا مجرم شناخته نشد.

کسائیان تصریح کرد: پرونده مدیرمسئول وقت روزنامه جوان نیز به اتهام نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر تشکیل شده بود که طبق اعلام نظر هیات منصفه مطبوعات با اکثریت آرا مجرم شناخته نشد.

سخنگوی هیات منصفه  دادگاه مطبوعات در پایان خاطرنشان کرد: هیات منصفه دادگاه مطبوعات به مدیر مسئول وقت روزنامه جوان تذکر داد که رعایت اخلاق و رسالت مطبوعاتی را کند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *