رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

«محمدرضا مجیدی» رئیس کتابخانه مجلس شد

16:26 - 02 تير 1394
کد خبر: ۵۶۲۹۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: محمدرضا مجیدی با حکم علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس منصوب شد.

به گزارش ، محمدرضا مجیدی عضو هیأت علمی دانشگاه تهران با حکم علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی منصوب شد.

مجیدی عضو هیأت علمی دانشگاه تهران است و کارشناسی پیوسته علوم و معارف اسلامی را از دانشگاه امام‌صادق (ع) دریافت کرده است.

وی کارشناسی ارشد علوم سیاسی (Dea) را از دانشگاه علوم اجتماعی دانشگاه تلوز فرانسه و دکترای علوم سیاسی خود را از دانشگاه علوم اجتماعی تلوز فرانسه دریافت کرده است.

مجیدی که عضو هیأت علمی دانشگاه تهران است، پیش از این به عنوان سفیر و نماینده جمهوری اسلامی ایران در سازمان جهانی یونسکو مشغول به کار بود.

وی قبلاً معاون اجتماعی و شوراهای وزیر کشور، مدیرعامل بنیاد اندیشه اسلامی، مشاور وزیر علوم در حوزه علوم انسانی و فرهنگی و معاون پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها بوده است.

مجیدی مدیرعامل فصل‌نامه‌های Le Debat به زبان فرانسه، فصل‌نامه Thoughtبه زبان انگلیسی و فصل‌نامه التوحید به زبان عربی است و صاحب مقالات، تالیفات و ترجمه کتب متعددی است.

محمدرضا مجیدی امروز با تصویب هیأت امنای کتابخانه و با حکم رئیس مجلس شورای اسلامی (رئیس هیأت امنا) به عنوان رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس منصوب شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *