مردم به شایعات در خصوص اقتصاد کشور توجه نداشته باشند

14:27 - 23 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۸۹۱۴
وزیر امور دارایی و خزانه داری پاکستان اعلام کرد که اوضاع اقتصادی کشور رو به بهبودی است و مردم به شایعات در خصوص رکود اقتصاد کشور توجه ای نداشته باشند.

به گزارش به نقل از داون نیوز، «حفیظ شیخ» وزیر امور دارایی و مشاور امور مالی دولت در یک کنفرانس خبری گفت:‌ میزان دارایی های پاکستان بیش از سال قبل است، مردم به شایعات در خصوص رکود اقتصاد کشور توجه نداشته باشند.

وزیر امور دارایی و مشاور امور مالی دولت خان گفت:‌ نزد دولت آن قدر پول و امکاناتی وجود ندارد که در هر شعبه یک شبه موفق شود ولی یقینا با تصمیمات اخیر دولت مشکلات یک به یک رفع و برطرف خواهند شد.

شیخ افزود:‌ با وجود عدم پرداخت به موقع مالیات توسط مردم و بدهی های قبلی این کشور به صندوق جهانی، به علت سرمایه گذاری های خارجی ها و پاکستانی های خارج از کشور در داخل اوضاع اقتصادی رو به وخامت نرفته است.

وزیر امور دارایی و مشاور امور مالی دولت با تاکید بر اینکه بیان هر توضیحی در اخبار ورسانه ها بر روند مذاکرات با صندوق بین المللی پول تاثیری منفی خواهد گذاشت، گفت: ما در حال تغییرات بزرگی در رفع سیستم ناکارآمد اقتصادی گذشته ایم. تنها می توانم بگویم که این تغییرات بر کنترل اوضاع اقتصادی تاثیری مثبت می گذارد و ما می توانیم به ماه های آینده امیدوارتر باشیم.

این در حالی است که نخست وزیر پاکستان در خصوص هشدار برکناری از کابینه به دو وزیر اقتصاد و خزانه داری عنوان کرده بود که اگر برای بهبود اوضاع اقتصادی مجبور شوم حتما وزرای ناکارآمد را قبل از دادن کارت زرد پارلمان عزل خواهم کرد.

گفتنی است اعضای دولت پاکستان به ریاست عمران خان امروز در اسلام آباد به منظور رفع مشکلات اقتصادی تشکیل جلسه می دهند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *