رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

داوران به تکنیک خنده‌دار آقایف امتیاز دادند/ تا آخرین نفس برای رسیدن به المپیک می‌جنگم

11:10 - 20 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۷۸۱۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
بهمن عسگری ملی‌پوش کاراته گفت: کسب امتیاز المپیکی دشوار است اما من تا آخرین نفس برای رسیدن به توکیو می‌جنگم.

بهمن عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص رقابت‌های کاراته وان روسیه اظهار داشت: خیلی از رقیبانی که انتظار داشتیم به مراحل بالا برسند، زود حذف شدند و چند چهره ناآشنا نتایج بسیار خوبی کسب کردند و این موضوع نشان می‌دهد تمام کشورها را در حال تلاش برای رسیدن به المپیک هستند. ما هم تلاش خود را انجام می‌دهیم و هیچ کاراته‌کایی روی تاتامی کم کاری نمی‌کند.

وی در خصوص اینکه تا چه اندازه به کسب سهمیه المپیک نزدیک است تصریح کرد: نباید از الان همه چیز را قطعی بدانم، چون شرایط روز به روز سخت‌تر می‌شود. تمام رقیبانم برای کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کنند و همین موضوع کسب امتیاز را دشوار خواهد کرد، اما من تا آخرین نفس برای رسیدن به توکیو می‌جنگم.

ملی‌پوش کاراته ایران در پاسخ به این سوال که چرا در کاراته وان روسیه به فینال نرسید گفت: پس از مسابقات ارومیه سرماخوردگی شدیدی داشتم و هفته آخر تمرین را به سختی پشت سر گذاشتم با این حال در رقابت‌های روسیه خوب بودم. در مرحله نیمه نهایی به تکنیک خنده‌دار رافائل آقایف امتیاز دادند و من به رده‌بندی رفتم و خداروشکر در آنجا پیروز شده و به مدال برنز رسیدم.

عسگری در پایان خاطرنشان کرد: این مدال برنز برای من ارزش بسیار زیادی داشت، اما خوب یا بد مسابقات روسیه را فراموش کرده و نگاهم رو به جلو است و برای مسابقات بعدی آماده می‌شوم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *