با حداقل امکانات سوم آسیا شدیم/ باید بهترین تدارکات برای ما در نظر گرفته شود

9:40 - 12 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۴۸۷۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
مجید غلامی سرمربی تیم واترپلو جوانان گفت: سطح مسابقات جهانی با رقابت‌های آسیایی متفاوت است و باید با بهترین تدارکات راهی مسابقات جهانی شویم.

مجید غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص عملکرد تیم واترپلو جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: نسبت به تمرینات کمی که پیش از مسابقات انجام داده بودیم، عملکرد تیم ما در مسابقات قهرمانی آسیا خوب بود. با تیم‌هایی مسابقه دادیم که از ما خیلی بهتر بودند. بضاعت تیم ما همین مقدار بود. از آنجایی که شرایط اقتصادی خوبی بر فدراسیون‌های ورزشی حکفرما نیست، همین موضوع در روند آماده‌سازی تیم‌های ما تاثیر منفی گذاشته است. با حداقل امکانات به جنگ تیم‌هایی رفتیم که از لحاظ شرایط اردویی و مسابقه‌ای در شرایط مناسب‌تری نسبت به ما قرار داشتند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بدون انجام دیدار تدارکاتی راهی مسابقات شده بودیم در بازی مقابل تیم‌های ژاپن و قزاقستان با استرس بازی کردیم اما خوشبختانه رفته‌رفته شرایط تیم ما خیلی بهتر شد و توانستیم چین، هند، سیریلانکا و ازبکستان را شکست دهیم، به مدال برنز دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم واترپلو جوانان تصریح کرد: به فدراسیون پیشنهاد داده‌ام اگر به دنبال حضوری آبرومندانه در مسابقات جهانی هستیم باید زمان را از دست ندهیم و از هفته آینده تمرینات را شروع کنیم تا مهیای حضور در مسابقات شویم. امیدوارم مسئولان فدراسیون شنا ، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش شرایطی را برای ما فراهم بیاورند تا بتوانیم با بهترین شرایط و آمادگی راهی مسابقات جهانی شویم. تنها خواسته‌ام از مسئولان این است در صورت امکان همین نفرات بتوانند در لیگ واترپلو بزرگسالان حضور پیدا کنند تا در شرایط مسابقه‌ای قرار گیرند.

غلامی در پایان خاطرنشان کرد: قرارداد همکاری‌ام با تیم جوانان به پایان رسیده و اگر قراردادم تمدید شود، در آن صورت پیشنهاداتم را به فدراسیون ارائه خواهم داد. در نظر دارم برنامه‌ای را تدوین و به مسئولان فدراسیون ارائه بدهم تا اگر صلاح دانستند، آن را اجرا کنند. باید تمام مسابقات رده‌های سنی را از نزدیک رصد و بهترین نفرات را برای تیم جوانان انتخاب کنیم. سطح مسابقات جهانی با رقابت‌های آسیایی متفاوت است و به همین منظور باید با بهترین تدارکات ممکن راهی مسابقات شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *