رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیوند دادن حل مشکلات با رفع تحریم ها سرپوشی بر ناتوانی است/پتانسیل بالایی برای اداره کشور با وجود تحریم ها وجود دارد

10:30 - 22 خرداد 1394
کد خبر: ۵۴۱۸۶
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: پیوند دادن حل مشکلات اقتصادی کشور با رفع تحریم ها سرپوش گذاشتن بر ناتوانی مدیریتی است.
پیوند دادن حل مشکلات با رفع تحریم ها سرپوشی بر ناتوانی  مدیریتی است/ کشور ایران پتانسیل بالایی برای اداره کشور با وجود تحریم ها را دارد//جمعهمحمدعلی اسفنانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حقوقی اظهار کرد: کشور ایران دارای پتانسیل ها و ظرفیت های بالایی است و با وجود تحریم ها هم می توان کشور را به درستی اداره و مدیریت کرد.

وی تصریح کرد: همه مسائل و مشکلات کشور را به گردن تحریم ها انداختن به نوعی پوششی برای پنهان کردن ناتوانی است و این نوع اقدام نشان دهند ناتوانی مدیریتی است.

اسفنانی خاطر نشان کرد: کشور ایران دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار زیادی است و مدیران برای رفع مشکلات راهکارهای متعددی دارند و می توانند از پتانسیل جوانان نیز برای حل مشکلات استفاده کنند.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسائل و مشکلات اقتصادی کشور و همچنین بحث مذاکرات هسته‌ای بهانه ای برای پنهان کردن ضعف ها و نقایص شده تا تحریم ها در بروز گرفتاری ها مقصر شناخته شود در صورتی که این گونه نیست.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: برخی ها به اشتباه تصور می کنند که کلید همه مشکلات به وسیله  رفع تحریم ها بوده و مشکل گشا است.

وی ادامه داد: کشور ایران سال های زیادی با موضوع تحریم ها مواجه بوده و مدیران در طول این سال ها توانسته اند به خوبی کشور را اداره کنند پس باز هم می توان کشور را مانند گذشته اداره و مدیریت کرد.

اسفنانی اذعان داشت: باید باور کنیم که کشور ما دارای ظرفیت بالا بوده و قادر است مشکلات را رفع کرده و به خوبی از عهده آن بربیاید.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: باید مشکلات را با استفاده از راهکارهای مهم و موثر رفع کرد و هرگز به انتظار رفع تحریم ها نباشیم و نباید همه مشکلات کشور را به گردن تحریم ها بیندازیم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *