دانش‌آموزان آمریکایی کیف‌های «ضدگلوله» می خرند

14:57 - 15 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۹۵۴۸
ورود کیف ضد گلوله به فروشگاه‌های لوازم التحریر آمریکا که پس از تیراندازی‌های اخیر در ایالات تگزاس و اوهایو صورت گرفت، خشم کاربران توییتر در آمریکا را در پی داشته است.

دانش‌آموزان آمریکایی کیف‌های «ضدگلوله» می خرندبه گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، معمولا با نزدیک شدن به فصل خرید لوازم التحریر، تولید کنندگان و فروشندگان محصولات نوشت افزار، جدیدترین محصول خود را روانه بازار می‌کنند، اما این روز‌ها در آمریکا همزمان با کشتار جمعی ۱۰‌ها نفر با سلاح گرم، کیف جدید در برخی از مغازه‌ها برای فروش به نمایش گذاشته شده که واکنش‌های زیادی را در شبکه‌های اجتماعی ایالات متحده به همراه داشته است؛ کیف مقام در برابر با گلوله ها.

فروش این کیف که طبق گزارشات شبکه‌های محلی تنها می‌تواند جان دانش آموزان را در مقابل سلاح کلت محافظت کند، نه سلاح‌های اتوماتیک این روز‌ها در آمریکا به خاطر ترس از هدف قرار گرفتن از سوی افراد مسلح، رونق خوبی داشته به گونه‌ای که هم در مغازه‌ها و هم فروش آنلاین آن در فضای مجازی مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است. همچنین قیمت این کیف ضد گلوله ۱۲۰ تا ۲۰۰ دلار اعلام شده است.

ورود این محصول جدید به فروشگاه‌های لوازم التحریر آمریکا که پس از تیراندازی‌های اخیر در ایالات تگزاس و اوهایو صورت گرفت، خشم کاربران توییتر در آمریکا را در پی داشته که در ادامه به برخی از این واکنش‌ها اشاره می‌شود:

دانش‌آموزان آمریکایی کیف‌های «ضدگلوله» می خرند

 

دانش‌آموزان آمریکایی کیف‌های «ضدگلوله» می خرند

منبع: جام نیوز



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *