آموزش و پرورش یزد باید از قطار برای اردو استفاده می کرد

13:03 - 13 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۸۸۳۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
سرپرست دفتر آموزش و پرورش عشایر گفت: در این حادثه هیچ دانش آموزی آسیب ندیده و ۲ فوتی مربوط به سرنشینان پرایده بوده است و دانش آموزان فوت نشده اند.

محمدرضا سیفی سرپرست دفتر آموزش و پرورش عشایر در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه ، درباره علت تصادف اردوی دانش آموزی در یزد اظهار کرد: مینی بوس اردوی عشایری با هشت دانش آموز به سمت نیشابور در حال حرکت بوده است که دچار حادثه رانندگی می‌شود. در این حادثه هیچ دانش آموزی آسیب ندیده و ۲ فوتی مربوط به سرنشینان پرایده بوده است و دانش آموزان فوت نشده اند.

سیفی در ادامه گفت: این تصادف به دلیل خواب آلودگی راننده پراید رخ داده و باعث وقوع حادثه شده است. خوشبختانه هیچ کدام از دانش آموز آسیب جدی ندیده اند و فقط ۲دانش آموز در ناحیه کتف و پهلو دچار مشکل شدند.

سیفی در پاسخ به این سوال که تخلف اردویی در این حادثه محرض است یا خیر بیان کرد: بر اساس دستور العمل اردویی آموزش و پرورش یزد باید از قطار برای جابه جایی دانش آموزان استفاده می‌کرده است در حالی که از مینی بوس استفاده شده است و مقصد اردو یعنی نیشابور هم قطار داشته است باید با قطار حمل و نقل می‌کرده اند.

وی در ادامه گفت: تخلفی صورت نگرفته است چرا که بر اساس شرایط امکان این وجود دارد که مسئولان اردو از وسیله دیگری هم استفاده کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *