توسعه گازرسانی در کشور به پایان کار خود نزدیک می‌شود

13:37 - 11 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۸۲۶۲
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
مدیرعامل شرکت ملی گاز گفت: اینکه توسعه گازرسانی در سطح کشور به پایان کار خود نزدیک می‌شود و فقط استان سیستان و بلوچستان مانده که گازرسانی به آن در حال انجام است.

توسعه گازرسانی در سطح کشور به پایان کار خود نزدیک می‌شودبه گزارش گروه اقتصاد ، حسن منتظرتربتی، اظهار کرد: امروز وضعیت گازرسانی در کشور از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است و به مدد تدبیری که طی سال‌های گذشته به خصوص در بند «ق»، اجرایی شد، فرصتی به دست آمد تا توسعه گازرسانی با شتاب بیشتری صورت گیرد؛ به‌ویژه آن که این مهم بدون وابستگی به بودجه دولت انجام شد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: از بابت این که چنین شرایطی ایجاد شده، باید خدا را شاکر باشیم؛ این که می‌توانیم توسعه خوبی را در قالب خدمتی که بر دوش ما نهاده شده، انجام دهیم که نتیجه آن، رفاه و توسعه اقتصادی و اشتغالزایی برای کشور و مردم است و مردم هم قدر این خدمت را بیشتر می‌دانند.

تربتی تصریح کرد: شاید در هیچ کجای دنیا موضوع عدالت اجتماعی و ایجاد رفاه برای مردم به این گستردگی نباشد و کمتر کشوری در دنیا باشد که بتواند توسعه گازرسانی را مانند کشور عزیزمان ایران، در این سطح از روستا‌ها انجام دهد و بتواند ۹۵ درصد جمعیت آن را به شبکه گاز متصل کند.

تربتی در ادامه با بیان اینکه توسعه گازرسانی در سطح کشور به پایان کار خود نزدیک می‌شود و فقط استان سیستان و بلوچستان مانده که با همت و تلاش بیشتری گازرسانی به آن در حال انجام است، اظهار کرد: نگاه شرکت گاز به عنوان شرکت آینده نگر به شکلی می‌تواند باشد که در آینده بتوان این وجهه خوب و این سرآمدی را حفظ کرد که به نوعی، در نگاه جدید، همان کیفیت ارائه خدمات محسوب می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *