به کشتی‌گیران یاد داده‌ایم با اقتدار روی تشک مبارزه حاضر شوند/ نسبت به سال گذشته در تمام اوزان تغییرات داشته‌ایم

10:57 - 09 مرداد 1398
کد خبر: ۵۳۷۸۲۵
فرشاد علیزاده سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان گفت: به کشتی‌گیران یاد داده‌ایم با اقتدار روی تشک مبارزه حاضر شوند و طوری کشتی بگیرند که هیچ حرف و حدیثی باقی نماند.

فرشاد علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شرایط کشتی‌گیران نوجوان ایران برای حضور در مسابقات جهانی اظهار داشت: برای حضوری موفق در رقابت‌های آسیایی و جهانی از بهمن‌ سال گذشته برنامه‌های خود را آغاز کردیم و تاکنون چند مرحله اردو را پشت سر گذاشته‌ایم. خوشبختانه شرایط نفرات خوب است و با قدرت و انگیزه تمرینات را پشت‌سر گذاشتند.

وی ادامه داد: کشتی‌گیران خیلی خوب تمرین کرده‌اند و خوشبختانه آنها از نظر فنی، آمادگی جسمانی و همچنین به لحاظ روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و آمادگی حضور در رقابت‌های جهانی را دارند. به کشتی‌گیران یاد داده‌ایم با اقتدار روی تشک مبارزه حاضر شوند و طوری کشتی بگیرند تا هیچ حرف و حدیثی باقی نماند.

سرمربی کشتی فرنگی نوجوانان تصریح کرد: متاسفانه به دلیل مشکلاتی که وجود داشت مجبور شدیم کشتی‌گیران را فقط در یک تورنمنت به میدان بفرستیم. از طرفی در همان تورنمنت به دلیل کمبود بودجه دو کشتی‌گیر را از لیست نفرات اعزامی خط زدیم که بعد‌ها در همان دو وزن با مشکلاتی مواجه شدیم و نتوانستیم کشتی‌گیران را به خوبی محک بزنیم.

علیزاده افزود: در مسابقات آسیایی قهرمان شدیم، اما اوج کار را در رقابت‌های جهانی خواهید دید چرا که تمرینات را طوری طراحی کرده‌ایم که کشتی‌گیران در مسابقات جهانی به اوج آمادگی برسند و بهترین عملکرد را در این رقابت‌ها داشته باشند. بسیاری از این نفرات به تازگی وارد این رده‌سنی شده‌اند و برخی دیگر هم تغییر وزن داده‌اند و نسبت به سال گذشته که قهرمان جهان شدیم در تمام اوزان تغییرات داشته‌ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به کشتی‌گیران قول داده بودیم هر کسی که در رقابت‌های انتخابی به مقام نخست برسد، او را به مسابقات آسیایی اعزام خواهیم کرد و همین کار را هم انجام دادیم، اما برای رقابت‌های جهانی در دو وزن تغییرات داریم تا بتوانیم نتیجه بهتری کسب کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *