صالحی‌امیری: سالن فارسی در شان جامعه ورزش بازسازی شد/ در ورزش مرزبندی نداریم

11:08 - 15 تير 1398
کد خبر: ۵۳۰۸۴۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک گفت: سالن فارسی زیبا شناختی لازم را نداشت و اکنون سالن در شان جامعه ورزش بازسازی شد و مالکیت آن متعلق به جامعه ورزش است.

به گزارش گروه ورزشی   و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، سالن استاد فارسی پس از بازسازی و تجهیز امروز (شنبه) به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم رضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک، داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش، طاهریان، فرهادی‌زاد و دیگر مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش حضور داشتند.

صالحی‌امیری در مراسم افتتاح سالن همایش‌های بین‌المللی استاد فارسی در آکادمی ملی المپیک  اظهار داشت: ضمن خیر مقدم به وزیر ورزش و جوانان و معاونین محترم، روسای فدراسیون‌ها، روسای کمیسیون‌ها ومدیران به خانم فرهادی‌زاد تبریک می‌گویم و به جامعه ورزش بانوان هم به دلیل انتخاب خانم فرهادی‌زاد تبریک می‌گویم. در کمیته ملی المپیک نیز سرکار خانم طاهریان شخصیت به نامی دارند و از دلسوزان و با تجربه‌های ورزش بانوان هستند و زحمات زیادی در این حوزه کشیده‌اند.

وی ادامه داد: ما با وزیر ورزش تصمیم گرفتیم موزه ورزش را راه‌اندازی کنیم که در ماه مبارک رمضان آن را افتتاح و تقدیم ملت ایران و جامعه ورزش کردیم. نصب سه پرچم و تابلوی وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و کمیته ملی پارالمپیک، لوگوی فدراسیون‌ها در بدو ورود به سالن، بیانگر این است که اینجا متعلق به تمامی جامعه ورزش است و مرزبندی نداریم.

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: سالن استاد فارسی نیاز جدی به نوسازی و بهسازی داشت لذا از همکاران خود در کمیته ملی المپیک و آکادمی ملی المپیک و قراخانلو تشکر می‌کنم که خیلی زحمت کشیدند. از همه عزیرانی که شبانه‌روز کار کردند تا سالنی در شان جامعه ورزش داشته باشیم تشکر می‌کنم.

صالحی‌امیری گفت: این سالن امروز متعلق است به جامعه ورزش است. این سالن که در واقع قسمت اعظم آن نوسازی شده است تا مایه مباهات جامعه ورزش شود. همچنین در نظر داریم این روند نوسازی و بهسازی را در سایر سالن‌های آکادمی انجام دهیم تا در خدمت جامعه ورزش کشور باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تراکم اردویی و تمرینی تمام ظرفیت خوابگاه، سالن‌ها و دیگر امکانات، میزبانی میهمانان خارجی را کاهش داده و تمام امکانات آکادمی را در اختیار ورزشکاران و فدراسیون‌ها قرار می‌دهیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *