افزایش بی خانمانی در شهر‌های بزرگ آمریکا؛ اولویت نداشتن رفع معضل بی خانمانی برای دونالد ترامپ

22:01 - 14 تير 1398
کد خبر: ۵۳۰۳۲۹
دوات آمریکا چالش بی خانمان‌ها که ده‎ها سال است مردم، کلیسا و سازمان‌های غیر دولتی برای مبارزه با آن به ویژه در شهر‌هایی همانند نیویورک، سان فرانسیسکو و لس آنجلس که اجاره خانه بیداد می‌کند، دست و پنجه نرم می‌کنند، اطلاعی ندارد.
به گزارش گروه بین الملل ، چندین دهه قبل از حضور دونالد ترامپ در کاخ سفید وی در قلب منهتن زندگی می‌کرده، اما ظاهراً اینگونه به نظر می‌رسد که هرگز متوجه مشکل افراد بی خانمان نشده است.

دونالد ترامپ که اخیرا با " فاکس نیوز " مصاحبه کردهنشان می‎دهد که وی چالش بی خانمان‌ها که ده‎ها سال است مردم، کلیسا و سازمان‌های غیر دولتی برای مبارزه با آن به ویژه در شهر‌هایی همانند نیویورک، سان فرانسیسکو و لس آنجلس که  اجاره خانه بیداد می‌کند، دست و پنجه نرم می کنند، اطلاعی ندارد.
 
 
افزایش بی خانمانی در شهر‌های بزرگ آمریکا/اولیت نداشتن رفع معضل بی خانمانی برای دونالد ترامپ
همچنین وقتی مجری برنامه به ترامپ از موضوع زباله در این شهر‌های بزرگ سخن می‌گوید، ترامپ با ناراحت کننده نامیدن این موضوع مدعی شده که در گذشته چنین موضوعی در کشور وجود نداشته است.

بر اساس گزارشی که در ماه دسامبر توسط وزارت مسکن و شهرسازی آمریکا منتشر شد، نشان می‌دهد که ۵۵۲۸۳۰ نفر بدون شرایط پایدار زندگی کنند.
 

در این گزارش آمده است که اجاره‌های بالا در برخی از شهر‌های بزرگ آمریکا موجب افزایش شدید بی خانمان‌ها در آمریکا شده است.

برخلاف آمار‌های اعلام شده که نشان دهنده افزایش شمار بی خانمان‎هاست، این موضوع در کابینه دونالد ترامپ از اولویت چندانی برخوردار نیست.
 
 
افزایش بی خانمانی در شهر‌های بزرگ آمریکا/اولیت نداشتن رفع معضل بی خانمانی برای دونالد ترامپ
 
نرخ بی خانمانی در شهر لس آنجلس ۱۶ درصد افزایش داشته که ترامپ به نام این شهر در صحبت‌های خود اشاره نکرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *