عفو و بخشش یک قاتل در اهواز/ پرونده قتل غیر عمد در دزفول با صلح سازش مختومه شد

13:04 - 11 خرداد 1394
کد خبر: ۵۲۶۶۹
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس امور شوراهای حل اختلاف استان خوزستان از عفو و بخشش یک قاتل در اهواز خبر داد.
به گزارش ، عبدالعباس زبیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حقوقی قضایی اظهار کرد: با تلاش رئیس مجتمع شماره 3 شورای حل اختلاف شهرستان اهواز خانواده مقتول از قصاص قاتل فرزند خود گذشت کردند و این پرونده با صلح وسازش مختومه شد.

وی تصریح کرد: سه سال پیش پیمانکار پروژه ای بعد از اینکه حقوق کارگران را به موقع پرداخت نکرد در درگیری و نزاعی  که با کارگران داشت یک نفر از آنها را به قتل رساند.

زبیدی خاطر نشان کرد: بعد از این حادثه خانواده مقتول از پیمانکار شکایت می کنند و پیمانکار محکوم به قصاص می شود ولی با وساطت حجت الاسلام موسوی رئیس مجتمع شماره 3 شورای حل اختلاف شهرستان اهواز خانواده مقتول از قصاص قاتل فرزند خود گذشت کردند و این پرونده با صلح وسازش مختومه شد.

پرونده قتل غیر عمد در دزفول با صلح سازش مختومه شد


رئیس امور شوراهای حل اختلاف استان خوزستان همچنین گفت: با تلاش و وساطت رئیس و اعضاء شورای حل اختلاف میانرود شهرستان دزفول یک پرونده قتل غیر عمد نیز با صلح سازش مختومه شد.

وی ادامه داد: به دنبال بروز یک حادثه،کارگر جوان یک کارگاه تیرچه بلوک که در این کارگاه مشغول بکار بود بر اثر برق گرفتگی فوت می کند و خانواده این کارگر بر علیه صاحب این کارگاه شکایت می‌کنند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: با میانجیگری و تلاش و کوشش رئیس و اعضاء شورای حل اختلاف میانرود شهرستان دزفول اولیای دم، رضایت خویش را نسبت به متهم قتل غیر عمد اعلام کرده و این پرونده با صلح وسازش مختومه شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *