رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هشدار تازه کره شمالی به آمریکا؛ واشنگتن چشم خود را بر روی تعهداتش بسته است

9:28 - 21 خرداد 1398
کد خبر: ۵۲۴۳۷۹
رسانه رسمی کره شمالی در مطلبی هشدار داده که آمریکا باید سیاست‌های خصمانه خود را علیه پیونگ‌یانگ متوقف کند در غیر این صورت توافق‌های صورت گرفته میان ۲ کشور در سنگاپور کاغذ‌هایی خالی خواهند بود.

هشدار تازه کره شمالی به آمریکا؛ واشنگتن چشم خود را بر روی تعهداتش بسته استبه گزارش گروه بین الملل ، رسانه رسمی کره شمالی به آمریکا هشدار داده که سیاست‌های خصمانه علیه پیونگ‌یانگ را متوقف کند.

رسانه رسمی کره شمالی نوشته که در صورت عدم توقف سیاست‌های خصمانه واشنگتن، توافق‌های صورت گرفته میان ۲ کشور کاغذ‌هایی خالی خواهند بود.

به گزارش رویترز، این بیانیه که در رسانه دولتی کره شمالی منتشر شده، همانند هشداری است که هفته گذشته منتشر شد و منعکس کننده بن‌بستی است که در مناسبات ۲ کشور در پی شکست دومین نشست ترامپ و کیم جونگ‌اون ایجاد شده است.

دومین نشست میان دونالد ترامپ و کیم جونگ ‎اون ماه فوریه در هانوی، پایتخت ویتنام برگزار شد و بدون هیچگونه توافقی به پایان رسید.

رسانه رسمی کره شمالی در بیانیه خود هشدار داده که سیاست‌های سرسختانه و یکجانبه آمریکا هرگز بر کره شمالی تأثیری نخواهد داشت.

این بیانیه می‎گوید که توافق‌های صورت گرفته میان ۲ کشور در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۲ خرداد ۹۷) مبنی بر متعهد شدن به حرکت در راستای روابط جدید با خطر مواجه است، چرا که آمریکا چشم خود را بر روی تعهداتش بسته است. اکنون زمان آن است که آمریکا از سیاست‌های خصمانه خود عقب‌نشینی کند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *