ایران در حوزه‌های نرم افزاری و سخت افزاری نظامی با ۳۰ کشور دنیا در ارتباط است

3:09 - 21 خرداد 1398
کد خبر: ۵۲۴۲۸۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
معاون پارلمانی پیشین سپاه با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های نرم افزاری و سخت افزاری نظامی  با ۳۰ کشور دنیا در ارتباط است، گفت: تفکر جهادی و روحیه استقلال‌خواهی، باعث شد که جمهوری اسلامی ایران در حوزه نظامی به مرحله بازدارندگی برسد.

جوکار«محمدصالح جوکار» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با بیان اینکه در طول تاریخ همواره تفکر سازش در برابر تفکر مقاومت قرار داشته است، گفت: مقاومت جمهوری اسلامی ایران گرچه هزینه‌هایی داشته و دارد، اما مسلما هزینه این مقاومت کمتر از هزینه سارش بوده است.

وی با بیان اینکه «مقاومت» یک مقوله همه جانبه است و باید آن را به صورت جزء به جزء بررسی کرد، افزود: مقاومت جمهوری اسلامی ایران در حوزه نظامی باعث شد که ما امروز دارای یک قدرت بازدارندگی مثال‌زدنی در این حوزه باشیم.

معاون پارلمانی پیشین سپاه با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های نرم افزاری و سخت افزاری نظامی  با ۳۰ کشور دنیا در ارتباط است، تاکید کرد: تفکر جهادی و روحیه استقلال‌خواهی، باعث شد که جمهوری اسلامی ایران در حوزه نظامی به مرحله بازدارندگی برسد.

جوکار تصریح کرد: امروز در حوزه نظامی هیچ نیازی به دیگران نداریم و امروز خودمان صادرکننده تجهیزات دفاعی هستیم.

وی در پایان با بیان اینکه تفکر سازش‌گرایانه دنبال خدمت به مردم نیست، خاطرنشان کرد: در هر حوزه‌ای که تفکر انقلابی جاری شود موفقیت حاصل می‌شود و ما باید بدانیم که اگر در حوزه‌های اقتصادی اعم از اقتصاد کلان و اقتصاد خرد، با تفکر و روحیه مقاومتی ورود پیدا کنیم، موفق خواهیم بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *