آمریکا محور نظام سلطه است

16:23 - 09 خرداد 1394
کد خبر: ۵۲۳۴۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محور قیام 15 خرداد مرجعیت دینی بود گفت:محور نظام سلطه آمریکاست و 15 خرداد 42 اهداف روشنی را مشخص کرده که باید در این مسیر حرکت کرد.
تنها هدف آمریکا نابود کردن عراق است

به گزارش خبرنگار سیاسی میزان، حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی ظهر امروز در همایش ملی ستارگان درخشان ورامین، مردم ورامین را پیشکسوتان انقلاب اسلامی خواند و اظهار کرد:بدون تردید انقلاب اسلامی ریشه در 15 خرداد 42 دارد، حرکت‌های مردم و مراجع در 110 سال اخیر را نمی‌توان در این انقلاب نادیده گرفت، اما امام راحل به مبدا این انقلاب تاکید دارند.

وی با اشاره به اصرار امام(ره) بر جریان قدرتمند سیاسی مردمی در رویارویی با نظام سلطه گفت: محور نظام سلطه آمریکاست و 15 خرداد 42 اهداف روشنی را مشخص کرده که باید در این مسیر حرکت کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید راه ما، راه امام سخن ما، سخن امام و هدف ما، هدف امام باشد، بنابراین این انقلاب باید در مسیری که امام گفته حرکت کند.

حجت‌الاسلام ابوترابی گفت: امروز راه امام برای مسلمانان جهان شناخته شده است، امروز ملت عراق می‌فهمند باید در راه امام حرکت کنند، حوادث نشان داده که آمریکا به چیزی جز تکه کردن، تجزیه و نابود کردن عراق قکری ندارد.

وی گفت: اگر می‌بینید ملت یمن در کنار شماست چون ملت ایران را در خدمت اسلام می‌بیند، اسلام عراق و ایران را به هم گره زده است.

گفتنی است، این همایش با حضور حضرت آیت‌الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین، حجت‌الاسلام ابوترابی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران و جمع کثیری از مسئولان و مردم ورامین در سالن همایش‌های شهرداری ورامین برگزار شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *