رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تمام تلاشمان را در جهت امنیت و حفظ حقوق مردم بکار خواهیم گرفت

19:13 - 06 خرداد 1394
کد خبر: ۵۲۰۴۵
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: دستگاه قضایی نقش محوری در پایداری امنیت ایفا می‌کند و تعامل هر چه بیشتر بین دستگاههای امنیتی و نظارتی در اولویت کار قوه قضاییه قرار دارد.
به گزارش گروه حقوقی قضایی ، علی جمادی در بازدید از دادگستری شهرستان دشتستان اظهار کرد: خوشبختانه از عملکردهای صورت پذیرفته در این شهرستان پیداست که کارهای خوبی انجام شده که مهم‌ترین آن توجه خاص به امنیت بوده است.

وی افزود: در سال ۹۳ نسبت به سالهای قبل از جرائم خشن در این شهرستان کاهش یافته و البته هنوز باید این جرائم بیش از پیش کاهش یابد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به موضوع امنیت پایدار اشاره کرد و گفت: دستگاه قضایی نقش محوری در پایداری امنیت ایفا می‌کند و تعامل هر چه بیشتر بین دستگاههای امنیتی و نظارتی در اولویت کار در دستگاه قضا می‌دانیم و از تمامی ظرفیتهای دستگاه‌ها و ائمه جماعت که اثرگذار هستند جهت تعامل استفاده می‌کنیم.

جمادی در بحث کاهش پرونده در اجرای احکام کیفری خاطر نشان کرد: باید با برنامه ریزی صحیح و به موقع و استفاده از بهترین افراد یک کار نو و جهشی شروع کنیم و می‌بایست در اسرع وقت این پرونده‌ها کاهش یابند.

جمادی اظهار کرد: خیلی از پرونده‌ها می‌شود در شوراهای حل اختلاف رسیدگی کرد و از ورود پرونده‌ها به دادسرا کاهش داد و در این راستا بتوانیم روند رو به جلو داشته باشیم

وی در خصوص پرونده‌هایی از قبیل حقوق بیت المال، عام المنفعه، منابع ملی و پرونده‌های عمومی بیان کرد: برای بررسی این پرونده‌ها شعبه تخصصی در نظر گرفته تا سریعاً و به طور دقیق و زیر نظر افراد متخصص رسیدگی شوند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر پس از بازدید از شعبات دادگستری شهرستان دشتستان از شورای حل اختلاف دشتستان نیز بازدید و پس از آن از زندان شهرستان دشتستان نیز بازدید کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *