اصلاح منابع طرح «حمایت از سیل‌زدگان»/ برداشت از صندوق توسعه ملی از متن طرح حذف شد

14:39 - 16 ارديبهشت 1398
کد خبر: ۵۱۵۵۳۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس با اشاره به طرح «حمایت از سیل‌زدگان» گفت: برداشت یک میلیارد دلاری از صندوق توسعه ملی پیرو کمک به سیل‌زدگان در طرح فوق گنجانده شده بود که در حال حاضر این موضوع از متن طرح حذف شده است.
لطفا منتشر شود/ اصلاح منابع طرح «حمایت از سیل‌زدگان»/برداشت از صندوق توسعه ملی از متن طرح حذف شدمحمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی با اشاره به آخرین نتایج طرح «حمایت از سیل‌زدگان» گفت: طرح حمایت از سیل زدگان امروز در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس نهایی می‌شود.

وی افزود: پیرو نهایی کردن این طرح منتظر تعیین تکلیف سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین بودیم که این مسئله منتفی شد.

این نماینده مجلس با اشاره به برداشت از صندوق توسعه ملی در جریان تقویت منابع این طرح اظهارداشت: فعلا هیچ اذنی از مقام معظم رهبری درباره برداشت از صندوق توسعه ملی نداریم.

وی افزود: البته برداشت یک میلیارد دلاری از صندوق توسعه ملی پیرو کمک به سیل‌زدگان در طرح فوق گنجانده شده بود که در حال حاضر این موضوع از متن طرح حذف شده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان داشت: البته بودجه این طرح قرار بود از محل سهیمه‌بندی بنزین تهیه شود که این مسئله به طور کلی منتفی شد. در رابطه با تامین منابع طرح حمایت از سیل‌زدگان به دنبال پیشنهادات دیگر هستیم.

حسینی اظهار داشت: در حال حاضر پیشنهاداتی در رابطه با تامین بودجه این طرح مطرح است و یکی از پیشنهادات این است که منابع این طرح از محل اجرای سامانه کارت سوخت و صرفه جویی در سوخت، تامین شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *