رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جامعه روحانیت مبارز: مسئولان از استقرار نظم و جلوگیری از هرج و مرج فروگذار نباشند

13:01 - 11 ارديبهشت 1398
کد خبر: ۵۱۴۲۷۰
جامعه روحانیت مبارز با صدور بیانیه‌ای از همه دستگاه‌ها و مسئولین و کارکنان بخش‌های مختلف درخواست کرد با همه توان در گسترش امنیت و ثبات و استقرار نظم و جلوگیری از هرج و مرج فروگذار نباشند و اجازه ندهند بدخواهان و کج‌روان وقفه‌ای در این مسیر ایجاد کنند.
تمامی دستگاه‌ها و مسوولان در گسترش امنیت و استقرار نظم گام بردارندگروه سیاسی ؛ جامعه روحانیت مبارز کشور در بیانیه‌ای شهادت روحانی همدانی را تسلیت گفت.
 
در متن بیانیه آمده است:
 
بسم رب الشهداء
شهادت هنر مردان خداست.امام خمینی(ره)

عروج ملکوتی روحانی شهید حجه الاسلام والمسلمین مصطفی صادقی را به خانواده آن شهید، روحانیت انقلابی ومبارز وبخصوص جامعه روحانیت همدان تبریک وتسلیت عرض می‌کنیم.

اسلام عزیز با جان نثاری این فرزانگان، راه پرفروغ وعزت بخش وحیات آفرین خود را تداوم بخشیده است و بی شک این افتخار آفرینی امتداد خواهد داشت.

جامعه روحانیت مبارز با تأکیدبر ضرورت استقامت بر مسیر و رسالت والای روحانیت وآ مادگی خود و روحانیت انقلابی بر جان فشانی و ایثار و تلاش بی وقفه و مبارزه بی امان در راه تحقق اهداف نظام اسلامی وسعادتمندی ملت مسلمان و شریف ایران از همه دستگاه‌ها ومسئولین وکارکنان بخش‌های مختلف انتظار دارد تا با همه توان در گسترش امنیت وثبات واستقرار نظم وجلوگیری از هرج ومرج فروگذار نباشند و اجازه ندهند بدخواهان وکجروان وقفه‌ای در این مسیر ایجاد کرده و اخلالگران و بداندیشان ذهن مردم و به خصوص جوانان را با شایعه پراکنی مسموم کنند.

از خداوند متعال علو درجات آن شهید والامقام وصبر واجر برای خانواده وهمه بازماندگان وهمرزمان شهید او وعزت بیشتر اسلام ومسلمین را خواستاریم.
 
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *