شفر: به خاطر هواداران فوق‌العاده‌مان مقابل الهلال خوب جنگیدیم/ استقلال یک تیم معمولی در فوتبال ایران نیست

0:29 - 20 فروردين 1398
کد خبر: ۵۰۷۹۸۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
وینفرد: شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال ایران گفت: ما برابر الهلال برای هواداران فوق‌العاده‌مان که در روزهای سخت کنار ما بودند، بسیار خوب جنگیدیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال ایران در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل الهلال عربستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در ادامه می‌خوانید:

*ما برابر الهلال برای هواداران فوق‌العاده‌مان که در روزهای سخت کنار ما بودند، بسیار خوب جنگیدیم.

*ما تیم بسیار خوبی هستیم. یک استقلال خالص و یک تیم جنگنده داریم که از این بابت بسیار خوشحال هستم.

*می‌خواهیم آینده خوبی را رقم بزنیم و از همه اعضای هیات مدیره باشگاه تشکر می‌کنم و کاملاً آن‌ها می‌دانند که ما برای آینده چه چیزی می‌خواهیم.

*استقلال یک تیم معمولی در فوتبال ایران نیست و یکی از بزرگترین تیم‌های فوتبال آسیا محسوب می‌شود و امشب برد مهمی را به دست آوردیم.

*همه باید برای استقلال تلاش کنند تا در آینده موفقیت‌های بزرگی کسب کنیم.

*یک توپ از سمت راست آمد که ما آن را خوب دفع نکردیم و ما یک گل دریافت کردیم. سپس آن‌ها به دنبال استفاده از توپ‌های بلند بودند که دانشگر و منتظری خیلی خوب سر زدند.

*۹۰ درصد سر‌های اول را ما زدیم، اما موضوعی که هست در ضد حمله ما توپ‌های زیادی از دست دادیم و می‌توانستیم گل سوم را بزنیم و فرصت برای گل بیشتر هم داشتیم.

*ما وینگر‌های بسیار خوبی داریم. شاید اسماعیلی بعد از دربی شرایط سختی داشت، اما امشب فرشید، داریوش و همه بازیکنان بسیار خوب جنگیدند.

*داریوش در سمت راست بسیار خوب بازی کرد و این یک کار تیمی خوب است. جنگیدن همه بازیکنان باعث شد به موفقیت برسیم و با این کار سخت و خوب می‌توانیم همیشه برنده باشیم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *